|
Kopiere billeder fra iPhone kamera til computer. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er ikke nødvendigt. IPhonen er synlig som selvstændigt drev på lige fod med mit camera og ext harddisk. Det er kun hvis der skal lægges billeder, musik eller andet PÅ iPhonen, at iTunes skal i brug. Redigeret af Kampus - 15-Februar-2015 kl. 10:14 |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7959 |
|
Hmmmm - mærkeligt. Det må jeg kigge på en ekstra gang, hvorfor den ikke kommer som et drev i "min computer".
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
|
Husk at skærmen på iPhone skal være tændt, og pinkode indtastet, hvis der er en sådan. Ellers virker det (naturligvis) ikke.
|
||
/zemo/
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det er heller ikke nødvendigt! Du tilgår udelukkende billederne på iPhonen. |
||
![]() |
||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
|
Tag et kig på PhotoSync. Fungerer upåklageligt og er via wifi. Kan også flytte til NAS.
|
||
![]() |
||
|
Så vidt jeg husker, starter windows selv et program op til overførsel af billederne, når usb stikket sættes til. Altså hvis Thorvald ingen reaktion får fra PC'en, må enten stikket eller kablet være defekt.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19582 |
|
Jo, har du ikke indtastet pinkode (hvis det bruges), kan du heller ikke svare på om computeren kan godkendes (det er kun computere der tidligere har haft fat i telefonen med iTunes der slipper for godkendelsesspørgsmålet). Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19582 |
|
Hvis man tidligere har bedt sin computer om at gøre det - ja. Klaus |
||
![]() |
||
|
Så er det fordi jeg ikke har en pinkode på min iPhone. |
||
![]() |
||
|
Min XP computer gjorde det uopfordret. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7959 |
|
Nå men uanset hvad - også med godkendelse af computeren osv. så dukker "phone'n" ikke op på computeren som et drev. Og siden den godt kan synkronisere med iTunes, må kablet jo være i orden. Men altså - så har jeg nu brugt PhotoSync, både til at prøve at overføre billeder fra kamerarullen på telefonen til computeren også til at drag & drop billeder fra computeren til phone'n. Og det fungerer i hvert fald.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Underligt! Men godt du fandt en løsning :-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |