recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kopiere billeder fra iPhone kamera til computer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kopiere billeder fra iPhone kamera til computer?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kopiere billeder fra iPhone kamera til computer?
    Sendt: 18-Juli-2015 kl. 23:04
Hej.

Hvordan kopierer man billeder fra iPhone's kamera til computeren??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2015 kl. 23:21
https://support.apple.com/da-dk/HT201302

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2015 kl. 23:31

Ved at søge lidt, så gøres det via I Tunes, eller programmet Gratis IOS transfer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2015 kl. 07:08
Benyt Klaus link, Radiomandens svar er forkert. iTunes kan bruges den anden vej, dvs billeder fra computer til iOS enhed.
Til top
gah Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2013
Sted: Kastrup
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2015 kl. 09:06

Jeg syntes også at det er lidt bøvlet, måden jeg har gjort det på er :

Opret en Windows Onedrive mappe på computeren og synkroniser billeder på iphone med Onedrive.
Hvis det kun er enkelte billeder så kan du jo også sende dem som e-mail.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2015 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Ved at søge lidt, så gøres det via I Tunes, eller programmet Gratis IOS transfer.

Øøøøh, nåh......
Hvorfor kræves der et program, jeg har i snart 4 år hentet billeder ud af iPad eller iPhone ved hjælp af kabel og windows stifinder, som beskrevet i det link jeg henviste til - men jeg har måske gjort noget forkert?

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7082
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2015 kl. 09:33
Syntes også det er nemmest med kabel og stifinder.

Lige til og hurtigt.
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2015 kl. 10:12
Jeg bruger iTools
http://itools2014.com/

Redigeret af pdrhan - 19-Juli-2015 kl. 10:13
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2015 kl. 10:44

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Øøøøh, nåh......
Hvorfor kræves der et program, jeg har i snart 4 år hentet billeder ud af iPad eller iPhone ved hjælp af kabel og windows stifinder, som beskrevet i det link jeg henviste til - men jeg har måske gjort noget forkert.

Ved at søge på spørgsmålet, så kom bl.a de muligheder frem.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2015 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Øøøøh, nåh......
Hvorfor kræves der et program, jeg har i snart 4 år hentet billeder ud af iPad eller iPhone ved hjælp af kabel og windows stifinder, som beskrevet i det link jeg henviste til - men jeg har måske gjort noget forkert?

Klaus

Ok - jeg tror problemet er at computeren ikke "ser" iPhone'n. Så er det jo lidt vanskeligt. Men det vil så sige at jeg skal igennem hele denne smøre. Jeg vender tilbage, når jeg har prøvet at gå igennem dette.

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2015 kl. 12:03
Ok - jeg ved ikke hvorfor, men idag da jeg tilsluttede iPhone'n til computeren dukkede den op i automatisk afspilning. Det eneste man måske kunne sige at mapperne under DCIM (kamerarulle på iPhone) godt kunne have haft nogle mere sigende navne såsom datoer, for hvornår billederne i mappen er taget. Og i nogle af mapperne er der en hel masse "local disc" - men det skal man nok bare ignorere.

Thorvald.
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2004
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2015 kl. 12:16
Kan, igen, varmt anbefale app'en PhotoSync som gør det trådløst. Enkelt at bruge og sender både billeder og video over. Skal instaleres både på pc og iPhone/iPad.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu