recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kopiere fra FTP til TViX 6600?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kopiere fra FTP til TViX 6600?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kopiere fra FTP til TViX 6600?
    Sendt: 02-Februar-2012 kl. 21:28
Jeg har lige fået en TViX 6600 ind af døren idag, og sidder med et spørgsmål som trænger sig på.

Er det muligt at tilgå en FTP adresse direkte via TViXén, og så kopiere indhold fra den og så direkte til den interne disk? Det er ikke en NAS eller lignende fra hjemmenetværket, men en som står hos noget familie. Jeg håbede jeg kunne sætte mig ind i det selv, men jeg kan ikke helt finde ud af hvor jeg skal starte. Manualerne på DcIVo´s hjemmeside hjælper mig ikke rigtig desværre.
Til top
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér THMhome Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 21:31
Hej
Ja det kan du godt. Du giver den en IP adresse på dit interne netværk, hvis ikke den får en automatisk (Husk hvis den for en automatisk, kan den skifte til en anden senere). FTP brugernavn og password kan du finde i setup menuen på TVIXen og IP adressen du skal tilslutte er jo den som TVIXen har.
Jeg bruger selv FlashFXP som FTP klient til at flytte data til og fra min TVIX.

Eller misforstod jeg dit spørgsmål? Hvis du vil bruge TVIXen som FTP klient op imod en FTP server et andet sted i verden, kan den ikke. Der er ikke FTP klient indbygget i TVIXen og jeg mener ikke du kan installere 3.parts applikationer på den.

Redigeret af THMhome - 28-Februar-2012 kl. 21:34
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu