|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
||
Der skal også være to drev, det fysiske og det virtuelle (Daemon-Tools). Hvis du har installeret programmet fra det fysiske drev, er der to løsninger: |
|||
![]() |
|||
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
||
Tak ,jeg vil arbejde lidt på det. |
|||
MVH Frank Pedersen
|
|||
![]() |
|||
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
||
Desværre har jeg ikke fået det til at virke,har prøvet de ting der er beskrevet i denne tråd |
|||
MVH Frank Pedersen
|
|||
![]() |
|||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
||
Prøv i stedet med Game Jackal Pro. |
|||
Mvh Hans
|
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
||
Det er jo heller ikke alle spil, man kan kører fra en virtuel disk. Nogle spil tester om den rigitge CD er sat (checker for fejl på CD eller lign). For at få sådanne spil til at virke skal man finde et CRACK der slå denne funktion i koden fra.
|
|||
![]() |
|||
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
||
eehh er dette ikke fremgangs metoden ? http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_pure.shtml edet:går self ud fra du har originalen ,da dette forum ikke! er til p***teri.. ikk? Redigeret af ZuluKongen - 08-December-2008 kl. 15:23 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ZuluKongen, jeg har prøvet det jo, men det lykkes ikke for mig ,der bliver sagt at jeg skal lade være med at bruge en kopi ,selv om jeg bruger gamecloner,jeg er ikke så skrap til det ,så om det lige er det præsise fra gamecopyworld jeg bruger ved jeg ikke . Jeg har selvfølgelig spritny original og den virker hele tiden fejlfrit.
PerW ,har ikke kunnet finde et fungerende,og Dueholm ,jeg vil prøve din løsning.
Zulu kongen ,jeg har også prøvet det nederste i det link,du linker til og selv om jeg kan slå kopisikring fra virker det ikke i praxis. Redigeret af folp - 08-December-2008 kl. 19:49 |
|||
MVH Frank Pedersen
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |