recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kopierer en dvd- til dvd+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkopierer en dvd- til dvd+

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 244
Direkte link til dette indlæg Emne: kopierer en dvd- til dvd+
    Sendt: 30-September-2006 kl. 21:41

hej . jeg har for nylig købt en 350 nec dvd brænder, og kopieret nogle dvd- som var brændt fra dvdoptager. det var ikke noget problem at kopiere til andre dvd- skiver, men har nu fået nogle dvd+ skiver som en kamerat gerne vil have filmene brændt på. men når jeg sætter skiven i klar til brænding, står der at der var forventet en dvd- eller dvd-rw, og brænding ikke er mulig, før jeg har ændret nogle indstillinger. Men hvilke? bruger nero

MVH

Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2006 kl. 22:00
Når jeg vil kopiere noget over på en DVD +R disc med min Panasonic EH65 skal disc'en lige formatteres - eller initialiseres - først, inden det kan lade sig gøre. -R discs kan derimod optages på uden forbehandling. Måske noget af det samme gør sig gældende her?

Redigeret af musicus - 30-September-2006 kl. 22:13
Til top
larsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 244
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2006 kl. 22:53
jo tak for svar, men nec 350 skulle være fuld kombertibel med dvd+, og jeg ved heller ikke om man kan formatere en dvd+ eller minus. panasonic er jo mest til dvd-
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu