|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 22-Januar-2007 kl. 09:42 |
Jeg har nogle DVD R+ skiver, jeg godt vil have ført over på nogle R- skiver via min tilgang til pc, men jeg kan ikke rigtig få det til at fungere. - Jeg har prøvet via Nero Express 6 uden det store resultat.
- Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan det gøres, enten via Nero eller på anden måde? |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej T-teknik,
Citat fra tråden Kopiering af hjemmevideo DVD til pc-dvd
/Lars |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Du kan bruge 'Nero Recode' - dette Nero-program er desværre ikke nødvendigvis med, hvis man køber en pc med præinstalleret "Nero" (som der står i reklamerne) eller en Nero til 48 eller 98 kr... Men har du det, så brug det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |