|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bindestreg1 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() Sendt: 18-Januar-2007 kl. 16:08 |
Hej Jeg har en Lumatron med DVD og VHS optager/afspiller i en maskine i soveværelset. Jeg har nogle VHS-C bånd, som jeg satte i VHS delen og optog dem over på DVD+R (taiyo Yuden) For så at slippe for at skulle afspille dem igen og optage 1 gang mere som backup, ville jeg kopiere dem på pc'en. (spare tid) Når jeg sætter DVD+R skiven i pc'en, er medianavnet LG_RC590M, men jeg kan ikke finde noget program der kan afspille den på pc'en. På skiven er den en VIDEO_RM og VIDEO_TS mappe. Jeg har forsøgt at kopiere den med CLONEDVD, Nero, Alcohol. CloneDVD melder om kritisk fejl i en fil og lukker.(ikke med andre DVD kopieringer). Alcohol kan lave et image på hd og brænde det ud igen på en DVD+R, men den kan ikke afspilles på i stue/soveværelse. På DVD skiven fylder det meget mindre en "originalen" Nero gik i baglås. Er det ikke muligt at kopiere en sådan DVD. ? Hvilke program skal jeg bruge ?
|
|
Hilsen
Bindestreg1 -------------------------------------------- Tab og vind med samme sind Fandens svært at græde, når man har vundet. |
|
![]() |
|
bindestreg1 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
DVD+R skiven i Lumatronen var blevet lukket med Finalize
|
|
Hilsen
Bindestreg1 -------------------------------------------- Tab og vind med samme sind Fandens svært at græde, når man har vundet. |
|
![]() |
|
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
Hej... Kan du åbne "video_TS" mappen ??? Hvis du kan, hvilken fil type ligger der i den. Hvis det er ".mpg, .mpeg eller .vob" bør du kunne afspille dem direkte ved, at duble kilkke på dem. Redigeret af 1mba - 18-Januar-2007 kl. 18:31 |
|
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Der ligger *.bup, vob, ifo i TS mappen I video mappen ligger der ifo, bup, dat filer
Hvordan laver jeg en spilbar kopi til dvd afspilleren i soveværelset. ? |
|
Hilsen
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej bindestreg,
Du kan f.eks. kopiere indholdet af VIDEO_TS folderen fra DVD'en til HDD på PC'en. Herefteri Nero vælge DVD-Video skabelonen, og trække indholdet fra VIDEO_TS folderen på HDD'en til VIDEO_TS i Nero - for derefter at brænde til DVD. For at kunne afspille indholdet på PC'en, skal du have installeret en DVD Afspiller - som f.eks. PowerDVD eller WinDVD. /Lars Redigeret af laursen - 18-Januar-2007 kl. 19:27 |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |