|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Per K ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2003 Sted: Norway Status: Offline Point: 81 |
![]() Sendt: 01-December-2005 kl. 08:37 |
Hei. Jeg har en Panasonic E95 hdd-opptaker, og pleier å ta opp nyheter o.s.v. med denne. Jeg har NRK1 både gjennom kabel og parabol og pleier å ta opp via kabelen, men i går skjedde det noe rart: Jeg holdt på å ta opp FBI med timerinnstillingen på, men ca. halveis i programmet kom plutselig feilmeldingen: "NO RECORD", og opptakelsen ble avbrutt. Da jeg etterpå prøvde å ta opp manuelt, kom samme meldingen. Jeg prøvde så å ta opp fra NRK2, TV2, TVN, TV3 o.s.v., og det fungerte uten problemer. Hva kan ha skjedd? Det kan vel ikke være lagt inn en slags kopisperre, slik at det ikke lengre er mulig å ta opp nyheter o.s.v.?? P. K. |
|
Per K
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej Per K, Prøv at læse dette: http://www.recordere.dk/sqlforum/forum_posts.asp?TID=7490&am p;PN=3 |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |