|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peter-lessel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2008 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 16:56 |
Jeg sidder med en MIO C710, som jeg godt kunne tænke mig at få opdateret. Altså opdateretkortet, jeg er primært interesseret i at få opdateret skandinavien - men hvis det kun er muligt for Danmark må jeg jo leve med det. Hvor kan jeg få kortet opdateret? Jeg har kigget på nettet, men uden held. Jeg håber at i kan hjælpe mig. MVH Peter Lessèl |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Du skal på Mio's hjemmeside og downloade Miomap updater.
Derefter tilslutter du din Mio og åbner updateren. Så skulle det gå af sig selv. Hilsen Ole Redigeret af kokkeole - 31-Oktober-2008 kl. 17:27 |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |