|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
el-HL ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() Sendt: 05-Juli-2009 kl. 23:49 |
Hejsa, efter installering af Service Pack 2 til Vista har jeg lidt proplemer med den indbyggede kortlæser i min HP bærbar Pavilion dv5.
SD kort = ingen proplemer, men med micro SD i en adapter reagerer læseren ikke. Det er egentlig tilfældigt at jeg opdagede det, men jeg var jo ved at lege med lidt filer frem og tilbage til micro SD kort og det virkede fint. I baggrunden havde jeg downloaded Vista SP2 og skulle så afslutningsvis installere denne. Herefter ville kortlæseren sgu ikke læse micro SD kort længere ![]() Jeg har prøvet at Google det, og det lader til andre har samme problem, men jeg har ikke fundet nogen løsning. Kan nogen her mon hjælpe?? |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Hej. Jeg ved ikke om jeg har Vista SP2, men min kortlæser (Toshiba bærbar) er også holdt op med at fungere. Den vil ikke læse Memorystick Pro i Memory Stick adapter (det er det eneste jeg bruger). Jeg har ikke undersøgt det så meget endnu, men nu jeg har ferie, vil jeg nok kigge lidt på det igen. Har forsøgt at opdatere driver, men det virkede ikke (gjorde det nærmest værre).
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
tougher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Prøv evt.: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang= da&FamilyID=e42fc131-6a76-4b27-934a-fb19dd323dab
Det er ikke noget jeg selv har testet af. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |