recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kør macro/powershell på Android-tablet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kør macro/powershell på Android-tablet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kør macro/powershell på Android-tablet
    Sendt: 02-August-2022 kl. 12:01
Hej,

Jeg har behov for, at have et program som tilgår en (lokal) IP-adresse, logger ind, navigerer til en bestemt side og trykker på en knap. Det kan jeg nemt lave i f.eks. PowerShell.

Jeg vil dog meget gerne kunne gøre dette fra en Android tablet uden at skulle have en server stående som kan eksekvere et PS-script.

Ved I hvad der findes af muligheder? Findes der en app som kan dette? Eller en anden app som "overvåger" hvad man gør og kan gemme det som en makro eller lignende?

Min use case er, at jeg vil kunne tænde og slukke min projektor via et tryk på en knap på tabletten gennem projektorens web-interface.


Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2022 kl. 12:08
Glemte et ekstra behov: Skal kunne placere en Widget på startskærmen med direkte "link" til den makro jeg ønsker at køre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu