|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||||
Dæncker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
|||||
Mit LX5090H siger absolut intet.
Nogle gange glemmer jeg at slukke tv'et fordi det er lydløst og at skærmen ser slukket ud ved en slukket av-kilde pga dens black level. ![]() Redigeret af Dæncker - 24-December-2008 kl. 15:09 |
||||||
![]() |
||||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||||
et ordentligt kalibreret tv har burde også sige mindre, da strømforbruget bliver mindre. Det kan være grunden til hother, ikke kan høre noget.
Så tror ikke du behov at gå til læge, ikke ad den grund i vært fald ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|||||
Jamen Halsteds er da også kalibreret (men du harv i øvrigt ret), så Halsted lider af lidt Tinitus, så Halsted, afsted til lægen |
||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||||
![]() |
||||||
FrederikP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|||||
Hvad mener I med 'lav volume' ? |
||||||
![]() |
||||||
JannickB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|||||
Min 'brummen' er ligeledes kraftigere ved sort/mørk skærm, og det hænger således ikke logisk sammen med strømforbruget. Det der virkeligt undrer mig er at brumme lyden forsvinder 100% når jeg aktiverer picture-in-picture. Der bliver sat en lille sort klods ind i billedet (ligegyldigt hvilken farve den har, og om der er signal fra den valgte kilde), og så siger fjernsynet pludseligt intet. I store træk er der jo stadigt tale om det samme billede der vises fullscreen. runekc >> Sker der noget for dig ved at aktivere PIP eller menu funktionen ? |
||||||
Pioneer LX5090H | Emotiva RPA-2 | Emotiva XDA-1 | Dali Helicon 300 Mk2 | Dali Silver Wave Four | Sony PS3
|
||||||
![]() |
||||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|||||
Hej Kimols
Jeg er ked af at sige at mit også støjer, og det er også den "gamle" LX508D. |
||||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||||
![]() |
||||||
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|||||
Jeg havde også noget brummen på mit LX-5080D, men fandt en løsning på pioneer´s hjemmeside. Nu brummer mit stort set ikke. http://www.pioneer.dk/dk/faq/986/5394/index.html
|
||||||
![]() |
||||||
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
![]() |
|||||
Mit 5090h støjer overhovede ikke....i modsætning til mit gamle Panasonic TH42-PV500 der "brummede" en hel del
|
||||||
![]() |
||||||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() |
|||||
Uha det er jeg da ked at høre.Så er jeg bare heldig.. ![]() |
||||||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
||||||
![]() |
||||||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|||||
En regulering støjer ofte mest, når den skal skrue ned for noget. |
||||||
![]() |
||||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|||||
Jeg køber sgu bare en større receiver og nogle monster højttalere, så hører jeg ikke nogen brummen.... |
||||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||||
![]() |
||||||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() |
|||||
![]() ![]() |
||||||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |