|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Ok, måske er quadro grafikkortene ikke 4-kerne teknologi på samme måde som quadro processorerne - men de er vel alligevel de bedste og kraftigste grafikkort man kan få idag?
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|
nej det har ingen som helst relation til performance. (kun delvist, da deres opengl performance selvfølgelig er optimeret en smule.) et quadro kort er ikke meget bedre til DX/opengl, men det er testet i hoved og r.. for kompatibilitet og det er certificeret af softwareproducenterne og driverne skulle også gerne være langt mere stabile til grafisk brug end et std. grafikkort er. Et godt eksempel var at de første quadro kort der kom frem. der kunne man faktisk lave et kort selv ved at lodde en forbindelse på det almindelige geforce kort og så installere driverne. Det var sådan set det.
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Ok, jeg forstår hvad du mener - kiggede efter en sammenlignings side på Nvidia, som jeg synes jeg engang har set på deres hjemmeside. Fandt dette i stedet for.
Quadro FX 3800: 1012 Quadro FX 3800M: 979
Quadro FX 2800M: 883
Geforce GTS 360M: 858
Quadro FX 880M: 506
Men jeg ved ikke om det er den rigtige type sammenligningskort jeg kigger på her.
Men uanset hvordan vi så ser på det - så er det vel Dells Precision's, der har nogle af de bedste specs i ovenstående skema.
Toshiba'en er temmelig god med god processor, godt grafikkort, pænt med ram og stor harddisk.
HP'erne har ikke quadcore processor og alt for lidt ram.
Dell's har supergode grafikkort, supergode processorer og bunker af ram og er dermed gearet til at kunne holde i mange år. De er også deciderede workstations og har 3 års garanti og 3 års support som standard.
Lenovo'erne har ret gode specificationer, men alt for lidt ram. Man betaler alt for meget for navnet. Jeg har aldrig brudt mig noget særligt om IBM.
Celcius H700: Ret ok, men lille skærm og grafikkortet ligger noget under dem i Dell's. Redigeret af Thorvald - 22-September-2010 kl. 07:29 |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Hvis jeg husker rigtig laver MSI nogle rigtig gode computer der også kan lave lidt... Men hvis dine programer kan køre på en mac kunne du måske også kigge lidt til den side
![]() |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Det er netop det, der er fordelen for et firma. Én leverandør af computere, og et professionelt OS (ikke home versionen), så der kan skiftes sprog. Hvis det er kritisk med nedetid, kan firmaet eventuelt have en reserve, der er klar. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
@Thorvald - Kender du denne side? eller tjek den: http://www.notebookcheck.net/
Redigeret af Brixen - 22-September-2010 kl. 19:16 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|
Hej!
Har lige fået en HP8740W i dag på arbejdet til bla. solidworks. Kan godt skrive et par ord om den snart, hvis det kan hjælpe.
|
||
![]() |
||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|
Jeg skal ikke gøre mig til dommer over Dell, men jeg kan huske der var en del negativt om dem i kontanten.
|
||
PV
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|
HP EliteBook Mobile Workstation 8740W - Core i7 720QM / 1.6 GHz ( 2.8 GHz ) - Centrino 2 with vPro - RAM 8 GB - HDD 500 GB - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM / BD-ROM - Quadro FX 2800M - Gigabit Ethernet - WLAN : 802.11 a/b/g/n, Bluetooth 2.1 - TPM - fingeraftrykslæser, SmartCard-læser - Windows 7 Pro 64-bit - 17" Widescreen TFT 1920 x 1200 ( WUXGA ) wide-viewing angle (WVA) - kamera - Microsoft Office Ready |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |