|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lonberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 279 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 20:16 |
Hej.
Jeg har et Gigabyte GA-EP35-DS3 bundkort og vil gerne have en ny processor, gerne den kraftigste bundkortet kan klare :-) Nogen der ved, hvor meget mit bundkort kan klare? Takker. Mvh Lonberg |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Core™ 2 Extreme QX9770 er vist den kraftigest
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid= 432542 Koster 10k. Må du så lige overveje om du gidder punge ud ![]() ![]() Redigeret af Sploink - 12-Oktober-2009 kl. 20:23 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Ellers skal du kigge efter en anden LGA 775 CPU
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
http://www.giga-byte.dk/products/mb/cpulist/ga-ep35-ds3_21.h tml
|
|
![]() |
|
Lonberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 279 |
![]() |
OK. Takker, men 10 af de store er lige i overkanten
![]() ![]() Jeg har i øjeblikket en Intel Core 2 Duo CPU E7200 2.53GHz 2.40GHz processor. Jeg køre Vista Ultimate 64bit, og synes den halter lidt. Roder meget med redigering af videofiler osv. Hvad kan i anbefale af processor jeg skal smide penge efter? Er LGA775 CPU'en bedre end den jeg køre med? Redigeret af Lonberg - 12-Oktober-2009 kl. 21:02 |
|
![]() |
|
![]() |
Må max koste 2500,-
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Søg efter CPUer med LGA775 socket på edbpriser.dk, og husk at checke om din BIOS understøtter CPUen (se manualen til dit motherboard). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Hvis du ikke allerede har fundet din nye CPU, så er lidt hjælp at finde her mht. hvilken CPU dit bundkort understøtter. (Hvis du har nyeste BIOS)
Så er det vel blot at gå på edbpriser.dk og se hvad den du kan få for 2.500 dkk. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det, men har allerede bestilt en som kommer imorgen :-) Har købt en Intel Core 2 Quad Q9650 3Ghz, så nu må vi se om jeg kan finde ud af at sætte den i ;-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |