|
Kralles setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2012 kl. 14:48 |
Så er det blevet min tur til at vise mit setup.
Håber i kan lide det ![]() Mit setup består af *Marantz SR-6005 Forstærker* *Panasonic TX-P42UX30E Fjernsyn* *Jamo E670 Fronthøjtalere* *Jamo E6CEN Centerhøjtaler* *Jamo E610 Baghøjtalere* *Jamo SUB6510 Subwoofer* *Playstation 3 Slim* *Xbox 360* *Viasat HD Boks* Kabler Van den hul snowline til baghøjtalere Van den hul hybrid til fronthøjtalere og center ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Kralle7800 - 01-Juni-2012 kl. 18:28 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tredje gang du opretter tråd. Hvad vil du opnå ved det?
|
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Hej!
Jeg ved godt at jeg har oprettet flere tråde, men når jeg prøver at redigere, så går der bare helt kage i det. Det derfor jeg opretter en ny ![]() Redigeret af Kralle7800 - 01-Juni-2012 kl. 14:56 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Så må du fortælle noget om hvad der er sket siden sidst - hvad er der kommet af nye ting?
Hvad ville du iøvrigt redigere? Du fortsætter jo bare med at skrive om nye ting og bringe billeder. Så kan vi også se hvad du har haft før... Redigeret af Kampus - 01-Juni-2012 kl. 15:57 |
|
![]() |
|
Jeg har fået ny forstærker siden sidst og har taget nye billeder, det er de ting der skulle redigeres, men når jeg prøver på det, så går det bare helt i kage
![]() |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Du skal virkelig have malet de vægge mester.
![]() |
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Hehehe.......
|
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
Et spørgsmål: blæser de baghøjtalere ikke bare lige hen over hovedet på en med den placering? BAre en tanke...
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Så bed en moderator om hjælp! ![]() Det bliver alt for uoverskueligt, hvis alle opretter en ny tråd, hver gang man ændrer noget... M.v.h.
|
|
![]() |
|
Kan ikke male mine vægge og mine baghøjtalere kan ikke flyttes, da det er en meget skod væg
![]() Ja, det ved jeg godt, men ændrer det så heller ikke hver dag vel? ![]() Ved godt det er uoverskueligt, men så lad være med at kigge.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |