recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - krav på udbetaling??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkrav på udbetaling??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Emne: krav på udbetaling??
    Sendt: 23-September-2008 kl. 22:35

Har en sag som er lidt tricky, så håber nogen kan hjælpe.

Det er en pc som har været til rep.

1. gang i 2005 hvor den blev tabt og lavet på ekstra sikring, og gik til tider i sort. Kun kabinettet blev lavet.

2. gang 1 måned senere hvor den var gået løs i kabinettet.

3. gang for 2½ mdr siden hvor den var gået helt i sort og kun kunne tænde hver 10. gang.

4. gang for 1 måned siden med samme fejl som 3. gang.

det skal siges at de 2 sidste rep sager er gået over på ekstra sikring, så der er vel hverken krav på ny varer eller udbetaling af penge??

Har nemlig hørt at når det går over på ekstra sikring er det lige pludselig en helt ny sag..

 

Håber på en masse svar. tak.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2008 kl. 00:12

Du har ikke krav på udbetaling af nogen art eller nye varer - hvorfor skulle du have det ?

sag 1 og 2 har jo intet med sag 3 og 4 at gøre.

de første 2 fejl for næsten 3 år siden er jo selvforskyldt (blev tabt) så disse kan slet ikke tælles med som fejl ved produktet.

og de sidste 2 der først indtræder når den er 3 år gammel og handler om at den ikke vil starte har du jo fået lavet.  

Reelt set har du således kun haft 1 sag, nemlig nummer 3 som så er løst over 2 forsøg.   

Jeg kan ærlig talt ikke lige se hvad der skulle berettige til at du kan kræve udbetaling eller ny vare.

Men nu kender jeg jo intet til hvilke forsikrings betingelser du har tegnet.  Hvad du har krav på skal du læse i dem.

 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
soender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2008 kl. 17:56

det var godt.. det er ikke min pc..

 

skulle bare høre hvordan og hvor ledes.. men mente nu heller ikk det var muligt..

 

tak

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu