recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Krav til bærbar til små spil.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Krav til bærbar til små spil.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Krav til bærbar til små spil.
    Sendt: 30-Juli-2023 kl. 17:59
Jeg har ikke haft noget at gøre med PC verdenen i over 10 år, så min viden er meget begrænset. 

Vi har i en periode boet hos mine forældre pga. en forsikringsskade, og i den forbindelse en vores søn på 10 blevet glad for at spille simple spil på https://www.crazygames.com/ Vi taler om at give ham en bærbar, men jeg aner ikke hvad jeg skal gå efter. Umiddelbart er det en billig, gerne brugt bærbar vi er ude efter. Han har haft så mange faser i livet, hvor han finde ting interessante, men det løber hurtig ud i sandet igen. Jeg forventer det samme sker her, så vi ønsker at holde prisen på et minimum.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu