recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - krav til start forfra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkrav til start forfra

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Emne: krav til start forfra
    Sendt: 22-Februar-2010 kl. 10:12
Hej.
Jeg har idag pakke 2 + en temapakke.
 
Med de nye priser skal jeg have valgt en ny model med enten pakke 1 + tema, eller pakke 3 uden tema pakker.
Men hvordan er det så lige med start forfra ? Vil det være gratis med i begge modeller ?
Før var det kun gratis fordi jeg havde en temapakke.
Til top
dataho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Januar-2008
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af warfly warfly skrev:

Hej.
Jeg har idag pakke 2 + en temapakke.
 
Med de nye priser skal jeg have valgt en ny model med enten pakke 1 + tema, eller pakke 3 uden tema pakker.
Men hvordan er det så lige med start forfra ? Vil det være gratis med i begge modeller ?
Før var det kun gratis fordi jeg havde en temapakke.
Du vil få startforfra med en første model ikke model 2. Du skal have abb. på en temapakke eller Tv-pakke( f.eks. HD pakken) førend du kan få Startforfra.
1405745

Antenneforeningen Aarhus
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af dataho dataho skrev:

Oprindeligt skrevet af warfly warfly skrev:

Hej.
Jeg har idag pakke 2 + en temapakke.
 
Med de nye priser skal jeg have valgt en ny model med enten pakke 1 + tema, eller pakke 3 uden tema pakker.
Men hvordan er det så lige med start forfra ? Vil det være gratis med i begge modeller ?
Før var det kun gratis fordi jeg havde en temapakke.
Du vil få startforfra med en første model ikke model 2. Du skal have abb. på en temapakke eller Tv-pakke( f.eks. HD pakken) førend du kan få Startforfra.
Ikke korrekt - det afhænger hvilke antenneforening man er medlem af - i Aalborg og Århus er det f.eks. med bare du har en Zaptor boks, kort og internetforbindelse.




Redigeret af Mike S. - 22-Februar-2010 kl. 10:22
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
dataho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Januar-2008
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af dataho dataho skrev:

Oprindeligt skrevet af warfly warfly skrev:

Hej.
Jeg har idag pakke 2 + en temapakke.
 
Med de nye priser skal jeg have valgt en ny model med enten pakke 1 + tema, eller pakke 3 uden tema pakker.
Men hvordan er det så lige med start forfra ? Vil det være gratis med i begge modeller ?
Før var det kun gratis fordi jeg havde en temapakke.
Du vil få startforfra med en første model ikke model 2. Du skal have abb. på en temapakke eller Tv-pakke( f.eks. HD pakken) førend du kan få Startforfra.
Ikke korrekt - det afhænger hvilke antenneforening man er medlem af - i Aalborg og Århus er det f.eks. med bare du har en Zaptor boks, kort og internetforbindelse.


Beklager misforståelsen - men på det link du selv henviser til står der følgende:
 
StartForfra følger automatisk med ved køb af Zaptor-boks inkl. kort samt abonnement på min. en ekstra Tv- eller FilmPakkke.
1405745

Antenneforeningen Aarhus
Til top
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 11:47
Hmm, så er jeg bare mere forvirret.
Hvis jeg vælger at skifte til pakke 3, uden temapakke, kræves der jo egentligt ikke kort længere.
Kan jeg så vælge at holde op med at betale kortafgift, men tilgengæld miste startforfra, eller blive ved med at betale kortafgift -og stadig have startforfra ?
 
(er under ANTV)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af warfly warfly skrev:

Hmm, så er jeg bare mere forvirret.
Hvis jeg vælger at skifte til pakke 3, uden temapakke, kræves der jo egentligt ikke kort længere.
Kan jeg så vælge at holde op med at betale kortafgift, men tilgengæld miste startforfra, eller blive ved med at betale kortafgift -og stadig have startforfra ?
 
(er under ANTV)

Nej, du behøver ikke kort til pakke 3, men som du selv siger så mister du Stofas tv guide, start forfra, shop og dr-arkiv.
Til top
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 13:16
ok, får jeg det så ved at blive ved med at betale kortafgift, eller skal jeg også købe en eller anden pakke ?
 
 
(-Tror jeg ender med at gå efter pakke1+familietema)
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af dataho dataho skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af dataho dataho skrev:

Oprindeligt skrevet af warfly warfly skrev:

Hej.
Jeg har idag pakke 2 + en temapakke.
 
Med de nye priser skal jeg have valgt en ny model med enten pakke 1 + tema, eller pakke 3 uden tema pakker.
Men hvordan er det så lige med start forfra ? Vil det være gratis med i begge modeller ?
Før var det kun gratis fordi jeg havde en temapakke.
Du vil få startforfra med en første model ikke model 2. Du skal have abb. på en temapakke eller Tv-pakke( f.eks. HD pakken) førend du kan få Startforfra.
Ikke korrekt - det afhænger hvilke antenneforening man er medlem af - i Aalborg og Århus er det f.eks. med bare du har en Zaptor boks, kort og internetforbindelse.


Beklager misforståelsen - men på det link du selv henviser til står der følgende:
 
StartForfra følger automatisk med ved køb af Zaptor-boks inkl. kort samt abonnement på min. en ekstra Tv- eller FilmPakkke.

Ja åbenbart i Århus - sorry...
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
casanostra Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 15:16
Det afhænger som sagt af, hvilken antenneforening, du hører under. Jeg kan bekræfte, at det nogle steder er sådan, at man blot skal have et kort (og selvfølgelig 256 kbit stofanet-forbindelse) for at kunne bruge start forfra, pause og dr.dk. Jeg har netop købt Zaptor under ASIK i Kolding, hvor betingelserne er sådan.

- casanostra
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu