|
Køre RIAA-forforstærker på batteri? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1868 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sådan - kort og præcist svar! Tak, Klaus!!! ![]() |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40635 |
|
Af sikkerheds grunde, der er mange Ampere i et sådan batteri, ingen sikkerhed, ingen sikringer
|
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
007 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 105 |
|
man kunne jo sætte en sikring på plus tæt på batteriet det gjorde man da på biler hvor man havde en effekt forstærker ekstra monteret da jeg var yngre
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5371 |
|
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1868 |
|
En sikring lyder som en god idé - tak!
![]() |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Jorgen E ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-April-2023 Status: Offline Point: 47 |
|
Har du overvejet et motorcykelbatteri? (AGM) Tænker den kan holde længe. Fås billigt.
Til min pi streamer, som også er følsom med hensyn til strøm, har jeg er i USA købt en enhed, der er til strøm hele tiden, men som intern skifter mellem batteridrift og opladning automatisk. Virker fantastisk men det er selvfølgelig til enheder med ikke det store strømforbrug. Den fås vist desværre ikke længere, men der findes nok noget tilsvarende. Redigeret af Jorgen E - 21-September-2025 kl. 12:17 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |