|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() Sendt: 25-November-2010 kl. 23:58 |
Hej alle!
Har ofte siddet og kigget de her hjemmebioer igennem! Der er jo efterhånden virkelig mange og lange tråde koblet på de fleste. Tænkte om der ikke skulle laves en evt tråd med bedste hjemmebio? Man kunne jo individuelt kigge igennem de mange og smide 1 link ind på tråden med "Bedste hjemmebio"? Så kunne man se cremen og evt kigge igennem om nogle går igen.. og derfor bliver Bedste Hjemmebio... Det kunne da være grineren!!! Jeg har oprettet en emne med "Bedste hjemmebio"...:) Kom frisk! |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() |
Jeg nominerer Ikeaboy's sovebio http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=59995&PN=1&title=ikeas-sovebio, det er en bio lige efter mit hjerte, selv om det er tvivlsomt om jeg nogensinde ville kunne holde mig vågen gennem en hel film.
![]() |
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Bare for en kort bemærkning så kårer jeg "den dårligste hjemmebio":) Ved godt det ikke hører hjemme her...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |