|
Kærligheds-tudefilm? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Waow, så er der da lidt at gå i gang med at se, ja for hende, selvom Amageddon også er i min "boldgade". Og Titanic tænkte jeg ikke lige på, men jeg er nok også en ud af få, der aldrig har set den.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2121 |
|
Message in a Bottle kommer jeg lige selv i tanke om, den hører i hvert fald også hjemme her.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Twilight sagaen og True Blood serien, er ikke nævnt endnu.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Twilight er lige hende, dem ser hun når de rammer biffen og bøgerne har hun også.
|
||
||
![]() |
||
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
|
De er dog ikke helt sikre. Det kræver da at hun gider glo på vampyrer. Jeg ved da at det kan skabe meget splid i blandt pigerne i en gymnasieklasse ![]() EDIT: Mit indlæg har "forblødt" kraftigt i de sidste 4 minutter.. Redigeret af urup - 23-December-2011 kl. 00:01 |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
||
![]() |
||
sims-m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
|
Hun kan jo kaste sig over bøgerne The Hunger Games, der er tre styk. Den første film kommer til næste år
http://www.imdb.com/title/tt1392170/ .
Bøgerne er let læste, men med god spænding og noget romance.
Pricippet i bøgerne er det samme som med filmen Battle Royal. Så der sker en del, de er dog lavet til det unge publikum. |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
|
konge
![]() |
||
![]() |
||
Romer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
|
Der er 2 film som er i toppen af genren (imho).
Meet Joe Black, hvor der næsten med sikkerhed er tudegaranti.
Men den ultimative tudefilm er helt sikkert Legends of the fall. Hvis ikke man får en lille tåre i øjenkrogen, på et eller andet tidspunkt i filmen, er man sku en hård hund :)
Begge film er i øvrigt med Brad Pitt, hvilket sikkert ikke er et minus, når nu det er en kvinde der skal se dem :)
|
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
|
The Notebook
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
Jeg tror det er svært for de fleste af os herinde at anbefale "tudefilm" til en 16-årig pige, da det næppe er det samme der ramme den sentimentale åre på en teenager som på forældergenerationen. Når nu det er jul vil jeg dog nævne The Christmas Shoes og så (jule)klassikeren over dem alle It's A Wonderful Life Ingen af dem er godt nok "dreng - pige kærlighedsfilm" men love is all around.
|
||
![]() |
||
|
Det er rigtig, men det super gode ved dette forum er at så mange gider bruge tid på at svare
![]() ![]() Mit problem bliver sikkert at hun mener at jeg skal betale for at leje filmene
![]() ![]() |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |