|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Energyzhig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() Sendt: 03-Juni-2009 kl. 15:34 |
||
Inden en firmware opdatering af mit 5090H læste jeg flere advarsler mod at installere 5090H firmware på et 5090 (uden H), hvilket angivligt ville ødelægge tv'et samt garantien. Jeg synes jeg har læst flere steder at H-modellen er tæt på KRP-modellerne i forhold til komponenter osv., hvilket fik mig til at overveje om det kan lade sig gøre at installere en KRP firmware på en H model og få glæde af pure mode. Det er ikke noget jeg vil risikere at eksperimentere med, men det ville undre mig hvis der ikke er nogen, der har gjort det. Er der nogen, der har erfaringer med det, eller tilfældigvis er stødt på det et sted på nettet ?
|
|||
![]() |
|||
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
||
Jeg tror ikke det vil virke, da der f.eks. er forskelle i tuner-bestykningen. Det kan meget vel tænkes, at TV'et ikke kan starte op efter opdatering til H-software på en ikke-H-model, da apparatet formodentligt vil forsøge at nitialisere den hardware, der forventes at være til stede - men som ikke er det.
|
|||
![]() |
|||
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
||
hvor finder man sådan en firmwire?
|
|||
Pioneer 5090H
PS3 250gb logitech højtaler halløj |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Prøv på www.pioneer.dk hvor du hvis du registrerer dine Pioneerprodukter får adgang til og evt. besked om nyt firmvare osv. Desuden vil du så også kunne melde tingene stjålet hvis uheldet skulle være ude idet serienumre osv. registreres. |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
||
Mange tak skal du have! Det prøver jeg lige. |
|||
Pioneer 5090H
PS3 250gb logitech højtaler halløj |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Det er bare i orden |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |