recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KRP firmware på 5090H/6090H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKRP firmware på 5090H/6090H

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Energyzhig Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Emne: KRP firmware på 5090H/6090H
    Sendt: 03-Juni-2009 kl. 15:34

Inden en firmware opdatering af mit 5090H læste jeg flere advarsler mod at installere 5090H firmware på et 5090 (uden H), hvilket angivligt ville ødelægge tv'et samt garantien.

Jeg synes jeg har læst flere steder at H-modellen er tæt på KRP-modellerne i forhold til komponenter osv., hvilket fik mig til at overveje om det kan lade sig gøre at installere en KRP firmware på en H model og få glæde af pure mode. Det er ikke noget jeg vil risikere at eksperimentere med, men det ville undre mig hvis der ikke er nogen, der har gjort det.

Er der nogen, der har erfaringer med det, eller tilfældigvis er stødt på det et sted på nettet ?

Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-August-2006
Point: 1371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2009 kl. 16:12

Jeg tror ikke det vil virke, da der f.eks. er forskelle i tuner-bestykningen.

Det kan meget vel tænkes, at TV'et ikke kan starte op efter opdatering til H-software på en ikke-H-model, da apparatet formodentligt vil forsøge at nitialisere den hardware, der forventes at være til stede - men som ikke er det.

Til top
c_kjep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2009
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2009 kl. 13:34
hvor finder man sådan en firmwire?
Pioneer 5090H
PS3 250gb
logitech højtaler halløj
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2009 kl. 13:41

Oprindeligt skrevet af c_kjep c_kjep skrev:

Prøv på www.pioneer.dk hvor du hvis du registrerer dine Pioneerprodukter får adgang til og evt. besked om nyt firmvare osv.

Desuden vil du så også kunne melde tingene stjålet hvis uheldet skulle være ude idet serienumre osv. registreres.

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
c_kjep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2009
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2009 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Prøv på www.pioneer.dk hvor du hvis du registrerer dine Pioneerprodukter får adgang til og evt. besked om nyt firmvare osv.

Desuden vil du så også kunne melde tingene stjålet hvis uheldet skulle være ude idet serienumre osv. registreres.

Mange tak skal du have! Det prøver jeg lige.

Pioneer 5090H
PS3 250gb
logitech højtaler halløj
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2009 kl. 14:19

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Mange tak skal du have! Det prøver jeg lige.

Det er bare i orden

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu