recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kørte recordere.dk mega sløvt lige før, eller.....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kørte recordere.dk mega sløvt lige før, eller.....

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 10:35
Og i går oplevede jeg at jeg ikke kunne poste et indlæg. Så vidt jeg husker var det noget med at jeg ikke havde rettigheder til at poste. Næste gang jeg trykkede Besvar, røg svaret afsted, som det skulle.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Og i går oplevede jeg at jeg ikke kunne poste et indlæg. Så vidt jeg husker var det noget med at jeg ikke havde rettigheder til at poste. Næste gang jeg trykkede Besvar, røg svaret afsted, som det skulle.

Nå det oplever jeg ofte. Så er det bare ærgerligt hvis man har skrevet en hel roman, den er borteOuch
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 21:53
Fejlmelding på denne side: http://forum.recordere.dk/active_topics.asp

Server Error in Forum Application
An error has occurred while writing to the database.
Please contact the forum administrator.

Support Error Code:- err_SQLServer_getSessionData()_save_new_session_data
File Name:- functions_session_data.asp

Error details:-
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server
Violation of PRIMARY KEY constraint 'PK__tblSession__737017C0'. Cannot insert duplicate key in object 'dbo.tblSession'.
Venlig hilsen
KB
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nå det oplever jeg ofte. Så er det bare ærgerligt hvis man har skrevet en hel roman, den er borteOuch

Væn dig til at lave CTRL-A, CTRL-C inden du trykker på send så har du en kopi af romanen hvis teknikken glipper. Hvis siden har fået timeout mens du tastede romanen, så er det hurtigt lige at oprette svaret igen, indsætte den gemte roman påny og sende den.

Jeg synes dog det er ufatteligt sjældent at jeg har brug for funktionen her på recordere, jeg har det med at taste romaner og det er sjældent jeg får timeout, men alligevel, når jeg har tastet mere end 5-10 linier får den CTRL-A, CTRL-C af gammel vane.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu