recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kræver det 2 kort for st optage 2 programmer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kræver det 2 kort for st optage 2 programmer?

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
blackbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blackbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kræver det 2 kort for st optage 2 programmer?
    Sendt: 26-Januar-2013 kl. 21:38
Hej alle

Måske et lidt dumt spørgsmål. Men overvejer at købe en vu+ duo twin eller en tilsvarende boks, til mit kolonihavehus, til canal digital

Men kan den optage 2 forskellige programmer på et programkort, eller kræver det at jeg skal have 2 kort?

Mvh carsten
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 14:17
Nej

Lynge Smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blackbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 14:18
super , tak for svaret, så går jeg fluks igang med at bestille en gigablue
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af blackbox blackbox skrev:

Hej alle

Måske et lidt dumt spørgsmål. Men overvejer at købe en vu+ duo twin eller en tilsvarende boks, til mit kolonihavehus, til canal digital

Men kan den optage 2 forskellige programmer på et programkort, eller kræver det at jeg skal have 2 kort?

Mvh carsten

er du sikker på at denne box håndterer Canal Digital HD via parabol`?
E.L.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blackbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 23:45
har bestilt en gigablue quad idag, og den skulle understøtte canaldigital også i hd
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 23:49

har bestilt en gigablue quad idag, og den skulle understøtte canaldigital også i hd
Spændende !
Giver du en tilbagemelding?
Den skulle iht. spec. understøtte DVB-S2
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blackbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 23:51
jepper, skal jeg nok, har bestilt den med både 2 dvb-s2 tunere og og 1 dvb t/c tuner
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 00:10

jepper, skal jeg nok, har bestilt den med både 2 dvb-s2 tunere og og 1 dvb t/c tuner
Er det med DVB-T2 tuner (HD via boxer?)
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blackbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 00:16
nej kun almindelig dvb-t da jeg ikke bruger boxer
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Online
Point: 10451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 09:44

Men kan den optage 2 forskellige programmer på et programkort
Mvh carsten

Det kan alle recordere, dog ikke samtidig, men det spørges der jo heller ikke omWink

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blackbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 09:47
hvorfor ikke samtidig, hvis man kan optage 1 program, og se et andet samtidig, så burde den vel også kunne optage det?
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 10:38

Hvem har fortalt dig dette ?
S.U. gerne

Jeg er iøvigt overrasket over at du ikke køber Canal Digitals egen recorder, som måske er den bedste på markedet....blot forundret
E.L.
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu