|
Kræver det 2 kort for st optage 2 programmer? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
blackbox
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Januar-2013 kl. 21:38 |
Hej alle
Måske et lidt dumt spørgsmål. Men overvejer at købe en vu+ duo twin eller en tilsvarende boks, til mit kolonihavehus, til canal digital Men kan den optage 2 forskellige programmer på et programkort, eller kræver det at jeg skal have 2 kort? Mvh carsten |
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej
Lynge
|
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
blackbox
Funktioner
Tak(0)
|
super , tak for svaret, så går jeg fluks igang med at bestille en gigablue
|
|
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
er du sikker på at denne box håndterer Canal Digital HD via parabol`? |
|
E.L.
|
|
blackbox
Funktioner
Tak(0)
|
har bestilt en gigablue quad idag, og den skulle understøtte canaldigital også i hd
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spændende ! Giver du en tilbagemelding? Den skulle iht. spec. understøtte DVB-S2
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
blackbox
Funktioner
Tak(0)
|
jepper, skal jeg nok, har bestilt den med både 2 dvb-s2 tunere og og 1 dvb t/c tuner
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det med DVB-T2 tuner (HD via boxer?)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
blackbox
Funktioner
Tak(0)
|
nej kun almindelig dvb-t da jeg ikke bruger boxer
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan alle recordere, dog ikke samtidig, men det spørges der jo heller ikke om
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
blackbox
Funktioner
Tak(0)
|
hvorfor ikke samtidig, hvis man kan optage 1 program, og se et andet samtidig, så burde den vel også kunne optage det?
|
|
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvem har fortalt dig dette ? S.U. gerne Jeg er iøvigt overrasket over at du ikke køber Canal Digitals egen recorder, som måske er den bedste på markedet....blot forundret |
|
E.L.
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |