|
Kræver det 2 kort for st optage 2 programmer? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
blackbox
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hej el
ifølge diverse forums så skulle canaldigital køre på den http://www.sat-universe.com/showthread.php?p=999014 jeg kan ikke få en canaldigitals egen recorder, da de ikke sælger den i løs vægt
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil gætte på, at han, ligesom mange, mange andre, ikke ønsker at blive omfattet af alle de begrænsninger som en udbyderboks indeholder. Det er jo f.eks. ikke muligt at hente optagelser ud fra en sådan boks og gemme dem på en PC, en harddisk eller DVD m.v.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
blackbox
Funktioner
Tak(0)
|
|
også derfor, vil gerne have mulighed for selv at kunne lege lidt med den
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
blackbox
Funktioner
Tak(0)
|
|
jep i know, men jeg har et procam der kan afkode 8 programmer samtidig, så det burde ikke blive et problem
|
||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke for ar drille dig jeg spørger ind.. Kender 2 som har forsøgt sig med lignende box ...og den gik ikke. Kanalerne var krypterede, blev der meldt De vil simpelt hen ikke have andre boxe i omløb...gætter jeg på |
||
E.L.
|
||
blackbox
Funktioner
Tak(0)
|
|
hej el, det er helt ok
jeg har det lidt sådan, at det må prøves, og ellers må den jo bare retur inden for de 14 dage. jeg skal nok melde tilbage om det lykkedes
|
||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan jeg da godt forstå, det er da også træls |
||
E.L.
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og de havde sat passende CAM og kort i????
Min egen Arion virker fint til Canal Digital med et Conax CAM.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
er det denne du vil bruge ? http://www.triax.com/en/FindProduct/ProductDetails.aspx?product=%7BBBFE2E18-4579-4744-96FB-9B82A25CF8B5%7D |
||
E.L.
|
||
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg spørger dem lige, jeg tror sku det er Orion de købte ? Hvad hedder din orion ? og hvad modul anvender du ? |
||
E.L.
|
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror problemet er Pairing. Så vidt jeg husker er det således at første gang kortet kommer i en box, så bliver de pairet med boxen, og når man så flytter det over i en anden box, vil det holde op med at fungere ved næste opdatering
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |