|
KS7005 slukker selv efter 10 sek |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Maj-2017 kl. 10:37 |
Hej alle.
Jeg har haft mit 2016 Samsung ue49ks7005 i nogle måneder nu, og er generelt rigtig tilfreds. Dog oplever jeg HVER gang, at strømmen til fjernsynet har være afbrudt (Dvs jeg har slukket på kontakten) en lidt mærkelig ting. 1: Jeg tænder for strømmen på kontakten 2: Jeg tænder fjernsynet med fjernbetjeningen 3: efter ca. 10-20 sekunder bliver skærmen helt sort, som om det er slukket - lyden forsvinder også, men der er stadig lys i Samsung logoet nederst på fjernsynet. Fjernsynet reagerer ikke på hverken 'kanal-op/ned' eller 'lyd-op/ned', - det eneste man kan er at trykke sluk på fjernbetjeningen, hvorefter lyset i samsung loget på fjernsynet langsomt dæmper sig, og der kommer lys i den røde diode ved IR-modtageren. 4: Nu kan jeg tænde fjernsynet igen med fjernbetjeningen, og det virker helt normalt som det skal. Er der andre som også har oplevet dette? Hvad kan man gøre, for det er pænt irriterende, hvis der nu var noget man gerne ville se, at skulle vente på at det slukker, og så tænde det igen. Det er KUN når jeg har slukket for stikkontakten på væggen - ikke når jeg bare har slukket med fjernbetjeningen. Gode bud modtages gerne. Mvh Redigeret af nexium - 06-Maj-2017 kl. 10:38 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor slukker du så på kontakten på væggen?
Klaus |
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
Det er ikke noget jeg gør fast, men nogen gange slukkes der, og så opstår problemet.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er fordi du gør som du gør, så undlad det, og problemet er løst. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja der er ingen grund til at slukke helt på kontakten. Sæt evt et stykke tape på, så der ikke slukkes ved uheld.
|
|
![]() |
|
Det er desværre ikke en løsning i kommer med der.
Et fjernsyn burde ikke crasche ved opstart, fordi der bliver slukket for strømmen mens det er slukket. Jeg spurgte fordi der kunne være nogen som kendte til denne fejl, (som altså ikke er en fejl 40 - det skal et fjernsyn kunne 'tåle'!). Jeg tænker at det må være en fejl i fjernsynet - software eller hardware, men det ville være rart at høre om jeg var den eneste i verden som har oplevet dette. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nej du skal rette henvendelse til forhandler så længe der er reklamationsret på det.
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1036 |
Har oplevet det samme - at skærmen går i sort efter at der har været slukket for strømmen. Men i stedet for at slukke, så tryk på Home (det lille hus). PS: Hvis du ikke gider se på det irriterende reklamelys-Samsung-logo , så kan man slå det fra i System/Ekspertrindstillinger/Lysefffelt |
|
![]() |
|
@longjohn2: Tak for svar - og det er altid noget at høre jeg ikke er den eneste der oplever dette. Jeg vil prøve at trykke på Home i stedet for at slukke når jeg kommer hjem. Kan man så bare vælge "Direkte TV" eller andre ting, så det virker som det plejer?
Jeg har ledt lidt efter hvordan man kunne slå samsung-lyset fra, men uden held, så tak for info :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |