recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K:Strømforsyning til Qnap TS419P
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K:Strømforsyning til Qnap TS419P

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kasper_m Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K:Strømforsyning til Qnap TS419P
    Sendt: 08-Maj-2015 kl. 07:22
Er der nogen der ligger inde med en strømforsyning til en Qnap TS-419P, da vores er stået af.

/Kasper
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2015 kl. 12:00
Ellers kan den bestilles herfra:

http://shop.qnap.com/index.php?route=product/category&path=35_98 (original)

eller hvis du vil spare lidt så her:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00B03XYIG?*Version*=1&*entries*=0

Redigeret af Damme - 08-Maj-2015 kl. 12:07
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2015 kl. 12:32
Kan du prøve at skrive hvad Output er på den ? Jeg mener at have en ekstra til en 219P
Til top
Kasper_m Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2015 kl. 23:53
Den fra en 219 passer ikke til desværre. Har bestilt den fra Amazon, så håber jeg den passer til, men kan se der er andre der har haft held med denne. 

Mvh 
Kasper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu