recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K:Studie computer 4000kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K:Studie computer 4000kr

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K:Studie computer 4000kr
    Sendt: 21-April-2015 kl. 11:32
Min svigerinde skal til at starte på uddannelse og søger en bærbar computer hertil.
Pc såvel som Mac.

Hun har ikke så mange krav egentlig, blot at skærmen ikke skal være en 17". 15" er minimum.

Den skal være handy, da det er med tog osv imellem skole, arbejde og hjem.

Det er til start her pr 1/5, så tiden er ved at løbe fra hende, hvis hun skal købe brugt inden start.

Nogen der har noget eller kan anbefale noget til 4000kr?

Redigeret af Bromberg5 - 21-April-2015 kl. 13:51
Til top
d19s Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Oktober-2008
Sted: Hobro
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér d19s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 11:37
lidt over budget, men har lige købt denne til min nevø, og den spiller squ.
https://www.dustin.dk/product/5010781884/z50-70

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 11:41
Den ser også fin ud. Men 1500 over hvad hun vil give. Den skal også kun bruges til opgaver og internet. Hun har aldrig spillet computer spil og kommer nok heller ikke til det:)
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 11:56
Så ville jeg da anbefale en Chromebook.

Klart det bedste køb jeg har gjort inde for notebooks, og synes google docs spiller relativ fint sammen med office
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 12:39
Jeg har en Dell som er i kanon stand. Den er 15". Core i5 og dedikeret gfx. såvidt jeg husker. Specs kan jeg finde.. Den er uden kvittering, men jeg skriver gerne en.

Hvad er krav til at være handy? - den er hverken let eller tung, men en anelse tykkere end min Lenovo. Den har dog fuldt tastatur, så den er kanon til uddannelser med talknuseri mm.

Findes i 9500 Hobro

Redigeret af Steve Jones - 21-April-2015 kl. 12:54
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 12:48
har forgængeren til denne http://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?vare=802212 . klarer det godt til studiet, men ikek verdens bedste skærm. Min er med en i3 processor, og klarer småspil og office uden problemer.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 13:51
Chromebook bliver for lille tror jeg.. Har lige rettet i mit første indlæg, så det er udelukkende 15" der kigges efter.
Til top
Gucal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2013
Point: 429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gucal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 14:23
Bromberg5, jeg har sendt dig en PB
Til top
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 15:31
For 4000 kr kan man altså også få ret meget ny computer i elgiganten. Så er der også garanti med, hvilket enhver jo sætter pris på. Hvis det kun er en 'skrive-surf-stream-film-maskine' så behøver det jo ikke være den nyeste i5 processer etc.

Hvis du går ind på elgiganten.dk og  sætter prisen til 4000 og skærm str. 15" så er der 19 computere, heraf 8 stks med enten i3 ller i5 processor (dog alle sammen 'U'-modeller)

Dog vil jeg generelt fraråde chormebook hvis den skal benyttes til studie. Ofte skal man installere diverse programmer (self. afhængigt af hvad man læser), og det er også meget rart at have adgang til sine ting selvom der ikke er net tilgængeligt. Jeg tror stadig at Chormebook er for de få (og teknisk snilde).

Redigeret af nexium - 21-April-2015 kl. 15:32
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4846
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 16:22
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2015 kl. 12:32
Tak for jeres hjælp. Det endte med en HP, fra deres buisness-line. Den er nu ellers ret lækker:).
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu