|
K:Studie computer 4000kr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2015 kl. 11:32 |
Min svigerinde skal til at starte på uddannelse og søger en bærbar computer hertil.
Pc såvel som Mac. Hun har ikke så mange krav egentlig, blot at skærmen ikke skal være en 17". 15" er minimum. Den skal være handy, da det er med tog osv imellem skole, arbejde og hjem. Det er til start her pr 1/5, så tiden er ved at løbe fra hende, hvis hun skal købe brugt inden start. Nogen der har noget eller kan anbefale noget til 4000kr?
Redigeret af Bromberg5 - 21-April-2015 kl. 13:51 |
|
![]() |
|
d19s ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Hobro Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lidt over budget, men har lige købt denne til min nevø, og den spiller squ.
https://www.dustin.dk/product/5010781884/z50-70 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Den ser også fin ud. Men 1500 over hvad hun vil give. Den skal også kun bruges til opgaver og internet. Hun har aldrig spillet computer spil og kommer nok heller ikke til det:)
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Så ville jeg da anbefale en Chromebook.
Klart det bedste køb jeg har gjort inde for notebooks, og synes google docs spiller relativ fint sammen med office
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Jeg har en Dell som er i kanon stand. Den er 15". Core i5 og dedikeret gfx. såvidt jeg husker. Specs kan jeg finde.. Den er uden kvittering, men jeg skriver gerne en.
Hvad er krav til at være handy? - den er hverken let eller tung, men en anelse tykkere end min Lenovo. Den har dog fuldt tastatur, så den er kanon til uddannelser med talknuseri mm. Findes i 9500 Hobro Redigeret af Steve Jones - 21-April-2015 kl. 12:54 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
har forgængeren til denne http://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?vare=802212 . klarer det godt til studiet, men ikek verdens bedste skærm. Min er med en i3 processor, og klarer småspil og office uden problemer.
|
|
![]() |
|
Chromebook bliver for lille tror jeg.. Har lige rettet i mit første indlæg, så det er udelukkende 15" der kigges efter.
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Bromberg5, jeg har sendt dig en PB
|
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
For 4000 kr kan man altså også få ret meget ny computer i elgiganten. Så er der også garanti med, hvilket enhver jo sætter pris på. Hvis det kun er en 'skrive-surf-stream-film-maskine' så behøver det jo ikke være den nyeste i5 processer etc.
Hvis du går ind på elgiganten.dk og sætter prisen til 4000 og skærm str. 15" så er der 19 computere, heraf 8 stks med enten i3 ller i5 processor (dog alle sammen 'U'-modeller) Dog vil jeg generelt fraråde chormebook hvis den skal benyttes til studie. Ofte skal man installere diverse programmer (self. afhængigt af hvad man læser), og det er også meget rart at have adgang til sine ting selvom der ikke er net tilgængeligt. Jeg tror stadig at Chormebook er for de få (og teknisk snilde). Redigeret af nexium - 21-April-2015 kl. 15:32 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4846 |
Eller samme søgning på Edbpriser giver 78 muligheder mellem 2500-4000: http://www.edbpriser.dk/computer/baerbar.aspx?display-stoerrelse=%28eq+15.6%29&pris=%28899-4000%29&processor-type=[Core+i3%2CCore+i5]&count=10&sort=Popularity&rlm=List Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Tak for jeres hjælp. Det endte med en HP, fra deres buisness-line. Den er nu ellers ret lækker:).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |