recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KT-radio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKT-radio

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
tww Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-April-2011
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: KT-radio
    Sendt: 19-Maj-2011 kl. 12:27
Hvad er jeres oplevelser med denne forretning? Gode/dårlige?
Har læst nogle rigtig grimme kommentarer på trustpilot, men er i tvivl om det er enkelte, der har haft en dårlig oplevelse eller det er et udtryk for deres generelle service-niveau?
 
EDIT: Beklager denne tråd også er blevet forkert oprettet i andet forum.. Min fejl! Embarrassed
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 17:52
Kt-radio skulle være ret gode, deres demo arrangementer er i hvertfald i top
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 18:07
Den i odense eller københavn.
SVP03
Til top
tww Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-April-2011
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2011 kl. 14:01
Vidste ikke der lå flere steder... Jeg tænker på den i København.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2011 kl. 14:21
Har kun haft positive oplevelser, dog lidt langsomme svar over nettet.
SVP03
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2011 kl. 15:05
Også her kun positive oplevelser, købte min Yamaha RX1067 i Københavns afdelingen
rigtig god service, Thumbs Up
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2011 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af tww tww skrev:

Vidste ikke der lå flere steder... Jeg tænker på den i København.


Det er to forskellige forretninger, som mig bekendt ikke har noget med hinanden at gøre (bare samme navn), og jeg mener i øvrigt at den i Odense har skiftet navn til noget kæde-agtigt, Expert måske?
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2011 kl. 15:23
Jeg har nærmest fået min "Stereo-uddannelse" i KT Radio samt i butikken ved siden af, nemlig Dansk Audio Teknik. Nu var det godt nok andre mennesker i butikken dengang. Jeg har besøgt dem flere gange, og altid fået nogle gode og ærlige snak om ditten og datten, selv om de vidste, at jeg intet ville købe Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
tww Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-April-2011
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2011 kl. 19:29
Lyder som om jeg roligt kan foretage mit køb i butikken...
Skal købe Surround receiver og jeg glæder mig! Smile
Til top
AGAAGA Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2011 kl. 12:59
min erfaring er at for mange får forskellige priser på samme produkt i samme uge. Dengang i pana v10 dagene var der et spænd på 4000kr. 4 af mine kollegaer havde været derinde og kigget på v10 sagerne. Men alligevel 4k forskel.
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2011 kl. 14:22
hmmm, jeg har for nylig været i forretningen i KBH/Vesterbrogade - og ja, det ER et "nostalgi-trip"Smile,  jeg har også trådt mine "barnesko" derinde for snart maaange år siden ( og lagt mange penge Tongue) - for at købe ny surround receiver, og det var desværre en "blandet oplevelse".
 
Ville gerne høre hvordan en Anthem SS-receiver spillede i stereo, og fik lov til at høre den spændt foran en par "tyndt lydende" SA højtalere og med en billig DVD-spille som CD-aftaster - lyden kunne kun skuffe stereo-wise.
 
Nå, viste også interese for en Onkyo - som jeg skal love for blev "ned-rakket" som receiver/mærke, hvilket egentligt er fair nok; heller en Sælger "med kant", end een som snakker een efter munden...men alligevel. Den kunne jeg så høre på  et set-up oppe på 1.salen - hvor den var sat op til et 5.1 surround system, hvilket jo ikke var lige det jeg ønskede - ønskede at høre dens stereo-gengivelse.....
 
Efterfølgende snakkede jeg med Sælger, hvor jeg fortalte at de forskellige set-up's jo ikke lige matchede mit eget set-up hjemme, og slet ikke gav mig mulighed for at vurdere stereo-egenskaberne. Og spurgte derfor høfligt om mulighed for hjemlån/køb med returret. Det gad han helst ikke - faktisk lyste det ud af ham, at han ikke kunne forstå hvorfor jeg ikke bare købte Anthem'en...... Og måske jeg bare ikke er "entuastisk" nok (sarkastisk), men om jeg skal overbevises om et givent produkt' stereo-egenskaber, så kan jeg ihvertfald ikke overtales efter at have lyttet til dens stereolyd via en billig Pioneeer blu-ray spille......
Indrømmet, jeg gik temmelig skuffet derfra...med mine kontanter stadigt liggende i lommen.
På mig virkede det mere som om at man skulle "pushe" nogle produktet over disken ASAP, men at man egentlig ikke gad bruge hverken "tid" eller "service" på dette. Too bad....og ikke, i mine øjne, videre "professionelt" - har squ' oplevet mere engagerende kundeservice i Elgiganten.....
 
MVH


Redigeret af JesA - 20-Juni-2011 kl. 14:24
Til top
theman7979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2009
Status: Offline
Point: 119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2011 kl. 14:33

sidste jeg var hos KT København fik jeg super service selvom jeg ikke købte noget.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu