|
K:udskæring i massiv eg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2016 kl. 12:23 |
Jeg har en 40mm eg bordplade jeg gerne vil have samlet og dernæst have bordet nogle huller i.
Jeg har tidligere haft en dyksav jeg har brugt til at save i samme plade, men den endte med at brænde i træet. Det er gammel bordplade. Den er 116xm lang, men ville have de to stykker samlet til en hylde på 230cm. Og fræset nogle huller i. Men mangler en godt værksted til skæringer og fræsning. Den lokale silvan behandler kun træ købt i deres butik. Nogen der kender til muligheder? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke der er en lokal "Træmand" der kan klare sådan en opgave. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja kig efter en lokal tømrer.
Redigeret af Kampus - 20-Februar-2016 kl. 13:11 |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
hvor er du fra? jeg har maskineri som kan klare opgaven
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Jeg bor i Høng, tæt på Slagelse?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19824 |
Høng tømre og snedkerfirma - mon ikke de kan klare opgaven?
Klaus |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Ja det er nok lige lidt for langt væk. Jeg bor i midtjylland
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |