|
Kun en skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MrBarnes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2021 kl. 08:14 |
Kære alle
Jeg købte mit første fjernsyn i 2006 (endda gennem et tilbud hos recordere.dk, et Pioneer 50” Plasma) og efter en kort mellemstation med et Panasonic skal jeg ud og have nyt inden længe. Jeg har forsøgt at google mig til om man kan få mere for pengene hvis man blot skal have en kvalitetsskærm og ikke et smart tv med, for mig, ligegyldige funktioner eftersom jeg kun bruger apple tv. Jeg kigger efter ca 65”. Spilder jeg min tid og er jeg i gang med at gøre det mere besværligt for mig selv end jeg behøver 😂 På forhånd tak for jeres hjælp. |
|
Hvorfor sige nej når man kan sige ja?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da størstedelen af markedet helst vil have en “alt i en løsning”, er det der produkterne er.
En skærm “uden noget” vil derfor være et nicheprodukt og dyrt i forhold til “alt i en løsningen”. Køb et godt (Panasonic OLED) tv og brug det som en skærm. Klaus
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1421 |
Du finder ikke nogen kvalitetsskærm uden alt der smart TV apps.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 921 |
Der var på et tidspunkt en artikel om et kickstarter projekt Iron Cast TV som laver skærme uden smart fis,
ved dog ikke om firmaet stadig eksisterer i dag. Redigeret af guldhammer - 02-Oktober-2021 kl. 15:30 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7176 |
der var for mange år siden et dansk forsøg på at lave det perfekte tv.
Historien er vist blevet slettet her på recordere.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
Bare køb et Panasonic HZ1000 og tilføj Apple TV samt eventuelle andre afspillere. Det er klart den bedste løsning. Som nævnt kan man ikke (rigtig) få skærme uden (u)smarte funktioner.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |