Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Kief
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2323
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 20:11 |
Tjah ingen grund til at vise kunderne ren HD signaler og så når de kommer hjem, bliver de sure og skuffede... Hellere vise analoge "skod" signaler og så forklare hvordan kan opnå meget bedre billeder (digitale signaler)
|
Mvh.
Casper
|
 |
Pede8000
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 20:13 |
Jeg fatter stadig ikke at nogen vil bruge 15000-25000 på et tv, som i teorien kan vise fremragende billeder, men som så bliver nærige når det kommer til signalet, og i praksis ender med signaler der får tv billedet til at ligne l*rt. Ubegribeligt!!
TV-signaler bør være stort set være på højde med SD-DVD og det er de, for det meste, gennem fx en Samsung HD-receiver fra stofa via HDMI!!!
Køb dog en digital-modtager/ Kabel-receiver/ Sat-box eller lignende...
Bedste investering jeg har lavet i lang tid!!
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 20:31 |
Næste gang du trawler rundt i butikker, så bed om at se DR via DVB-T , kom så tilbage her og fortæl hvad du oplevede ....
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 2012
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 20:33 |
Websurfer11 skrev:
lrev skrev:
Du aner ikke hvad du taler om-ked af at sige det-men det må være konklusionen.(eller også vil du bare provokere lidt)
Og derfor burde du holde dig fra at tale SÅ generelt nedsættende om fladskærme,som du gør
lrev
|
Jeg har vel lov at stille et undrende spørgsmål - eftersom jeg ikke helt kan lade mig indfange af euforien herinde... Kun når jeg ser HD forstår jeg jeres begejstring. Og jeg har set rigtigt mange TV efterhånden i et års tid - og lidt provokation/irritation ligger der vel også i, at jeg er utilfreds med det jeg ser mens alle I andre er så glade for jeres TV.... ;)
Men du har vel læst "Kejserens nye klæder" - ikk?
|
Du stiller ikke bare "undrende" spørgsmål-du KONKLUDERER derimod at fladskærme ikke er gode nok il DIG,og at der vil gå lang tid før du køber af samme grund!!
Derfor ANER du ikke hvad du taler om.
Køb en model med hjem,og kom så igen
"Kejserens nye klær``.....hva`fabler du om.....JEG har en fladskærm,og VED derfor at den er KLASSER bedre end mit elskede LOEWE crt var.....på samme signal
DU derimod har IKKE en fladskærm.....du har ikke engang en LOEWE.
Kom igen Batman.
lrev
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
 |
Stampe
Guld medlem
Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 20:43 |
Hvorfor spilder I tid og energi på en der helt åbenlyst aldrig har hørt om selector eller andre tv-boxe  Hvis Websurfer vil vente med at skifte til der kun sendes tv i hd, bliver han den sidste i kongeriget der skifter fra crt til noget andet.
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 20:43 |
Enig med Pede (note på min skærm...) :P
Det er lidt det samme som, at købe en hurtig bil og så montere lortedæk på den... man kan slet ikke udnyttes dens potentiale.
At investere i en fladskærm og så ikke sørge for et godt signal er nøjagtig det samme...
|
 |
TheBig....
Bruger
Oprettet: 21-December-2006
Point: 204
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 20:46 |
Jeg har også været kritisk, men jeg siger dig at med mit nye Panasonic PX70 samt en Samsung HD Dekoder og med digital signal, jeg siger WOW for et billede.
Det digitale signal hos mig ligger lige lidt under HD signalet, sådan ser de ud til, det er så flot et billede at jeg nyder det hver gang jeg skal se tv, jeg har aldrig set så meget tv siden jeg fik skærmen (5 dage siden) det sparker helt vild R.. 
Jeg så tvet hos forhandleren og hans signal nåede slet ikke op på mit i kvalitet, så det kan snyde med kvaliteten af signalet hos forhandleren.
Hvis man klager over det billede jeg har, så vil jeg påstå at man har en forventning ingen tv kan leve op til, før alle udsendelser bliver sendt i HD signal.
Jeg har ikke et eneste minus at sige om skærmen, eller kvaliteten af billedet. 
|
 |
Websurfer11
Bruger
Oprettet: 30-Juni-2004
Point: 222
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 22:33 |
MartinJohansen skrev:
Jeg var lige i Elgiganten i dag... _alle_ deres TV stod som røv. Selv Plasma'erne.
Det siger lidt om, hvor dårligt et indtryk man får...
|
Godt at høre, at jeg ikke er den eneste, der synes det. Jeg har bare ingen idé om hvordan kvaliteten vil være derhjemme. At låne et TV med hjem er vel ikke så lige til?
|
 |
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 22:38 |
Websurfer11 skrev:
Godt at høre, at jeg ikke er den eneste, der synes det. Jeg har bare ingen idé om hvordan kvaliteten vil være derhjemme. At låne et TV med hjem er vel ikke så lige til? |
El-Giganten har 30 dages returret...
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
 |
Kief
Guld medlem
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 22:40 |
Elgiganten har 30 dages returret på deres tv, så det er vel bare at købe der og levere tilbage... Men så skal du naturligvis have gjort dig tanker om hvilke signaler du fodrer det med, for hvis man lytter til det du skriver, skal du have en digital tuner sat til før bliver tilfredsstillende.
C
|
Mvh.
Casper
|
 |
Kief
Guld medlem
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 22:40 |
2 sjæle, én tanke :)
|
Mvh.
Casper
|
 |
Websurfer11
Bruger
Oprettet: 30-Juni-2004
Point: 222
|
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 22:46 |
Stampe skrev:
Hvorfor spilder I tid og energi på en der helt åbenlyst aldrig har hørt om selector eller andre tv-boxe 
Hvis Websurfer vil vente med at skifte til der kun sendes tv i hd, bliver han den sidste i kongeriget der skifter fra crt til noget andet.
|
Jo jeg har hørt om og set selector installeret. Det giver ikke det "løft" jeg havde forventet. Jeg har også en ven, som har fået tv via fiber. Han har bokse her og der og allevegne . TV´s fjernbetjening bruger han kun til at tænde og slukke med. Og derforuden har han fået et tastatur til sit TV, som han kan surfe på nettet med. Desuden har han fået endnu en boks op for overhovedet at kunne høre radio. Jeg har foreslået ham at han får et lidt større sofabord til alt sit grej. Der skal vel også være plads til en kaffekop. -Alt det udstyr og så alligevel en middelmådig kvalitet. Jeg fatter det simpelthen ikke...
Jeg vil gerne ofre en del på at få et godt signal - men jeg skal se det før jeg er overbevist. Og det har jeg ikke kunnet se. Måske ser jeg det, som andre IKKE VIL SE.?
|
 |