|
Kung Fu Panda 3 uden DTS HD Master Audio? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2016 kl. 14:08 |
Hej!
Er der andre som har oplevet at Kung Fu Panda 3 kun har DTS HD Master Audio i menuen men selve filmen bliver spillet i standard DTS? Jeg købte filmen i Elgiganten til 100kr. Måske en fejl? Der står bagpå den har DTS HD MA... Jeg syntes ærligtalt det er ringe hvis det ikke er en fejl. Det samme skete med Zootropolis. Ingen HD lyd! Godt nok stod der på æsken der ikke var HD lyd men det er for dårligt IMO når man køber Blu Ray. Håber ikke dette er en ny trend...
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Læste et review af den på avforums og her pointerede de også manglen af HD lyd. Mærkeligt.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Hvorfor helvede er der ikke HD-lyd på Zootopia? Eller er det kun det danske spor vi snakker om?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Der er samme fejl på min. Jeg har nu skrevet til Elgiganten på facebook, for at høre om jeg kan få at vide, hvem der har udgivet den. For så vil jeg prøve at kontakte dem. Det er bare ikke godt nok dette her. Du må da også gerne kontakte dem, så vi er flere.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Det Engelske sprog på Zootropolis i DK, er kun med DTS 5.1
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Ja, det kan jeg se. Jeg må have den amerikanske udgave en dag, som har 7.1 DTS-HD mesterlyd endda i 24-bit.
Den danske distributør kan nok ikke gøre så meget ved, at der er lavet en fejl med KFP3. Pengene kan I nok godt få tilbage. |
|
![]() |
|
Jeg er ikke selv interesseret, i at få penge tilbage for KFP3. Men kunne være rart at høre, om et eventuelt genoptryk vil have bedre lyd.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Kung Fu Panda 3 er udgivet af Fox-Paramount
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
har ganske vist ikke mulighed for at afspille det, men har lige købt den i Bilka. Makemkv siger der er 2 spor. dts hd og et alm dts spor.
Om dts HD så er et alm dts kan jeg jo så desværre ikke sige noget om, da jeg ikke kan afspille det.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
dette er hvad BD-info oplyser af Audio tracks
AUDIO: Codec Language Bitrate Description ----- -------- ------- ----------- DTS-HD Master Audio English 0 kbps 5.1 / 48 kHz DTS Audio English 0 kbps 5.1 / 48 kHz Dolby Digital Audio English 0 kbps 5.1 / 48 kHz Dolby Digital Audio Spanish 0 kbps 5.1 / 48 kHz Dolby Digital Audio French 0 kbps 5.1 / 48 kHz DTS Audio French 0 kbps 5.1 / 48 kHz DTS Audio Danish 0 kbps 5.1 / 48 kHz DTS Audio Dutch 0 kbps 5.1 / 48 kHz DTS Audio Finnish 0 kbps 5.1 / 48 kHz DTS Audio Norwegian 0 kbps 5.1 / 48 kHz Dolby Digital Audio Portuguese 0 kbps 5.1 / 48 kHz DTS Audio Swedish 0 kbps 5.1 / 48 kHz DTS Audio Dutch 0 kbps 5.1 / 48 kHz |
|
![]() |
|
Jeg har nu fået et svar gennem 20th Century Fox, som har undersøgt det. Og det er altså for langt ude.
Hej Flemming. Så har jeg fået et svar. 7.1 findes på BD-udgaven, men aktiveres desværre ikke hvis afspilles på en BD-afspiller som afspiller i region B, som vi bruger i Europa. 7.1 aktiveres derimod hvis filmen vises via en BD-afspiller som kan afspille region A eller C. De beklager selvfølgelig den misvisende tekst på bagsiden af filmen. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er jo fuldstændigt vanvittigt! De må se at ophæve de regioner, der vel dårligt kan forsvares med de efterhånden små tidsforskelle der er på bio-premiere og BD release.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |