|
Kung Fu Panda 3 uden DTS HD Master Audio? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er ikke bare for langt ude eller vanvittigt - det er (så vidt jeg lige kan gennemskue) umuligt.
Hvis du kører den igennem MakeMKV, hvad rapporteres så om lydspor? Hvis den ikke lister et 7.1 lydspor, så findes der (så vidt jeg lige kender BD-standarden) ikke et 7.1 lydspor på disken, og det kan derfor ikke "aktiveres". Ifølge BD-Info (som jeg vil tro læser de samme informationer som MakeMKV til gøre), så eksisterer der slet og ret ikke et 7.1 lydspor på den pågældende disk. |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Det er i hvert fald latterligt. Jeg har haft den i min PC, og der står 7.1 lyden ganske rigtigt. Jeg er lige nu ved, at lave en kopi af den udgave, hvis jeg kan finde ud af det. Så bliver det spændende senere, også om den kan afspilles.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Der findes åbenbart mere end en udgave af filmen, har her et scan fra en anden disk
Disc Title: Kung Fu Panda 3 Disc Size: 45.469.518.196 bytes Protection: AACS BD-Java: Yes BDInfo: 0.5.8 PLAYLIST REPORT: Name: 00600.MPLS Length: 1:34:54.689 (h:m:s.ms) Size: 0 bytes Total Bitrate: 0,00 Mbps VIDEO: Codec Bitrate Description ----- ------- ----------- MPEG-4 AVC Video 0 kbps 1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1 AUDIO: Codec Language Bitrate Description ----- -------- ------- ----------- DTS-HD Master Audio English 0 kbps 7.1 / 48 kHz / 24-bit (DTS Core: 5.1-ES / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit) DTS Audio English 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit Dolby Digital Audio English 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps Dolby Digital Audio Spanish 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps Dolby Digital Audio French 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps DTS Audio French 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit DTS Audio Danish 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit DTS Audio Dutch 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit DTS Audio Finnish 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit DTS Audio Norwegian 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit Dolby Digital Audio Portuguese 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps DTS Audio Swedish 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit DTS Audio Dutch 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit Her er der lige pludselig 7.1 lydspor på, den anden scan jeg postede var der kun 5.1 på |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Jeg er nu færdig, med at lave en kopi af denne film, og der er ganske rigtigt HD 7.1 lyd på. Det er bare så langt ude, at der bliver lavet en begrænsning på, når det er region B. What the Fu.. sker der for dem. Det kan ikke være rigtigt, at jeg får bedre lyd på min film, når jeg laver en kopi af min film, til mig selv.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Har du ikke opdaget at Verden er helt af lave Flemming. De mennesker vi hjælper fra 3'dje lande vil os til livs. Hvordan kan man så forvente at et underholdnings produkt virker
![]() |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Drop originalerne, bevar kopierne ![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Jeg har svært ved at tro på, at de kan begrænse udvalget af lydspor baseret på regionen af afspilleren. Har du manuelt været inde og kigge på hvilke lydspor filmen har, altså i din afspillers menu, og ikke den på selve Blu-ray-skiven? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Nu ved jeg ikke hvorfor du bringer politik ind i denne tråd, men dem der allermest vil os til livs lige nu (Islamisk Stat) rejste sig op af det gigantiske clusterfuck vi, USA, englænderne, osv. lavede da vi invaderede Irak. Det blev IKKE gjort for at hjælpe dem af med Sadam, og vi vidste godt at de ingen masseødelæggelsesvåben havde, så det var jo ikke ligefrem for at hjælpe dem, at vi smadrede landet. |
||
![]() |
||
|
Jamen, det er sket. Jeg har manuelt tjekket på min BD, og der er kun alm. Dts på. Da jeg lavede kopien, så på programmet, er der 5-7 forskellige udgaver af filmen. Nogle med master lyd, og andre uden. Men det er så bekræftet, at der er HD lyd på, men at det er skjult i region B.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jo jo, men deres tro væbnere befinder sig latent et hvilket som helst sted i Europa, og er flygtninge/2.gen, som har fået det bedste vi har og nu går bananas i Tyskland og Frankrig. Og yes det var skidedumt at fjerne Saddam, som holdt islam grupperingerne i skak. Men US skulle sikre olieforsyningen og fik os andre med på vognen. |
||
![]() |
||
Flemming K. Jensen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
|
Kom de med nogen forklaring på, hvorfor vi ikke må høre lyden i 7.1?
|
||
![]() |
||
|
Nope, kun det svar som jeg har sat ind her.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |