|
Kunsten at "Remuxe" |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Intet af det.
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
|
Kan din afspiller ikke hive den over netværk fra computeren hvis du deler mappen med filmen,
Eller et USB drev kan sluttes til den?
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
|
Jeg bruger en USB-pen der skriver hurtigt til at få mine filer over i Oppo'en.
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Den burde kunne begge dele, men jeg har aldrig prøvet at afvikle på den måde og ved ikke, hvor optimalt det fungerer. Et andet spørgsmål (og beklager at det bliver lidt for teknisk) - kan et hvilken som helst eksternt BD-drev rippe både "alm." BD-skiver og UHD skiver?? |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Nej, det skal være et UHD 4K drev. Jeg har prøvet på et ældre Pioneer BDXL drev "burner" med et firmware hack for at kunne læse BD UHD 4K, dog uden held. ![]() Et godt drev/burner kunne et være LG WH16NS60 men der findes flere.
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |