|
Kvalitet af DR streaming |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4092 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4822 |
|
Hej. Jeg har selv tænkt på om dit TV har HDMI ver 1.3 eller HDMI ver 1.4 Men spurgte ikke, da jeg ikke mente at det kunne være det. Men hvor nemt er det at prøve din Apple TV af, på et andet TV? Og så sende svaret til DR. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
koubis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
|
jeg har samme problem med netværksfejl i DR app på Apple TV når jeg vil afspille serier.
Mit internet er kablet til Apple tv og fiber 1000 mb Jeg kan dog se dr tv med indbygget app på mit lg oled CX men irriterende at det ikke virker på Apple tv Har skrevet til DR uden svar endnu Jacob
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19767 |
|
Jeg har - ud over mit AppleTV 4K - også en Triax HD505 tv modtager og en Panasonic BluRay afspiller. De to sidstnævnte kan sende billeder til mit Pioneer TV, der er i betydeligt højere opløsning end det DRTV har at gøre med. Alene af den årsag er spørgsmålet om mit tv's manglende formåen fuldstændigt ligegyldigt. Klaus
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 990 |
|
Det er godt jeg bruger Apple TV, der virker det.........
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4092 |
|
|
||
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
||
![]() |
||
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
|
Er det Apple TV, der virker, og Apple TV 4K der giver problemer, når det tilsluttes et tv, der ikke er 4K?
Redigeret af C. Johansen - 28-August-2020 kl. 19:10 |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
|
Hvis ikke der var så langt ned til Klaus skulle vi næsten prøve at bytte ATV som prøve. ![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
|
Det er vist kun specifikke programmer på DRTV-app'en, som Klaus har problemer med. Men der er vist også noget med en opdatering af ATV'en, der bevirkede, at problemet opstod.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
|
Har lige set første afsnit af Farvel til Singapore på ATV 4k, ingen problemer her.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19767 |
|
Vi har nu set afsnit tre og fire uden problemer.....
Klaus
|
||
![]() |
||
|
Afsnit 5 og 6 gled fint igennem lørdag aften.
Her til aften så jeg lidt Rick Stein i Mexico på iPad, indtil underteksterne forsvandt. Så kunne konen ej heller se Löwander - netværksfejl...... Klaus
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |