|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
NBA01 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2007 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|||
Jep jeg kan sagtens følge dig, det er en DIY sub så derfor ingen manual, men frequence lavede et sub kabel til mig med y-split, så gik udfra at sådan skulle det nok være. |
||||
![]() |
||||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|||
![]() |
||||
SVP03
|
||||
![]() |
||||
NBA01 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2007 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|||
ups |
||||
![]() |
||||
Frenzy ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|||
OT (Sorry): Jeg synes det er befriende at der stadig findes mennesker der ikke mener at
det dyreste er det bedste!!! Tak for det! Jeg er så røvtræt af folk der absolut mener at hvis din kabler ikke har kostet MINIMUM 1200 spir meteren, er det ikke godt nok. Eller at kabler skal spilles til(?!?!??). Eller hvad med den bedste: "Har du først vendt dine kabler én vej, må du for guds skyld ikke vende dem om, da de har vænnet sig til at spille i én retning." ![]() ![]() OT i know, men jeg måtte lige af med noget galle.... Carry on... PS.: Dermed ikke sagt at man skal købe den billigste ragelse man kan støve op, og forvente at det højner lytte oplevelsen... Alt med måde. |
||||
Det kan godt være jeg er dum, men jeg er ikke idiot!!
|
||||
![]() |
||||
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
|||
Kiggede lige med i tråden og har lige et opklarende spørgsmål. Jeg har en Onkyo 706 og en Monitor Audio Radius 720 hvor der er de samme ind og udgange på som Velodynen fra denne tråd, men jeg var også af den overbevisning at der skal et enkelte phono i Onkyo og ud i en splitter i subben? Skal der bare et enkelt phono til phono mellem forstærker til sub? Hvilken kanal skal den i i subben så? Bruger man ikke et splitkabel`ala dette? http://av-connection.dk/?PGr=858&ML=851 Redigeret af Pittens - 26-Januar-2009 kl. 12:29 |
||||
![]() |
||||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|||
Hvem dælen har overbevist jer om at i skal have Y-split. Redigeret af SVP03 - 26-Januar-2009 kl. 13:12 |
||||
SVP03
|
||||
![]() |
||||
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
|||
Det er egentligt mig selv :-D Jeg synes bare det lød logisk at at hvis der er 2 indgange, så skal der tilsluttes kabel med splitter på. Jeg har ikke samlet mit setup endnu og har ikke noget subwoofer kabel, så det er da godt jeg lige får det opklaret inden jeg skal købe sådan et :-p Tak for hjælpen. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |