recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kvalitet af subwoofer kabel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKvalitet af subwoofer kabel

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
NBA01 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-November-2007
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2009 kl. 18:20

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Oprindeligt skrevet af NBA01 NBA01 skrev:

Hvad hvis Subben har dobbelsvingspole skal den så ikke have y-split på? eller har jeg også misforstået noget
Det må du læse i manualen, hvis den kun har mono effekttrin i, er det jo ligegyldigt, hvis du kan følge mig.

Jep jeg kan sagtens følge dig, det er en DIY sub så derfor ingen manual, men frequence lavede et sub kabel til mig med y-split, så gik udfra at sådan skulle det nok være.

Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2009 kl. 18:22

Hvad hvis Subben har dobbelsvingspole skal den så ikke have y-split på? eller har jeg også misforstået noget
Det må du læse i manualen, hvis den kun har mono effekttrin i, er det jo ligegyldigt, hvis du kan følge mig.

Jep jeg kan sagtens følge dig, det er en DIY sub så derfor ingen manual, men frequence lavede et sub kabel til mig med y-split, så gik udfra at sådan skulle det nok være.

Eller mersalg
SVP03
Til top
NBA01 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-November-2007
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2009 kl. 18:24

Eller mersalg

ups

Til top
Frenzy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Januar-2009
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2009 kl. 22:15
OT (Sorry): Jeg synes det er befriende at der stadig findes mennesker der ikke mener at
det dyreste er det bedste!!! Tak for det! Jeg er så røvtræt af folk der absolut mener at hvis
din kabler ikke har kostet MINIMUM 1200 spir meteren, er det ikke godt nok. Eller at
kabler skal spilles til(?!?!??). Eller hvad med den bedste: "Har du først vendt dine kabler én
vej, må du for guds skyld ikke vende dem om, da de har vænnet sig til at spille i én
retning."   
OT i know, men jeg måtte lige af med noget galle....

Carry on...

PS.: Dermed ikke sagt at man skal købe den billigste ragelse man kan støve op, og
forvente at det højner lytte oplevelsen... Alt med måde.
Det kan godt være jeg er dum, men jeg er ikke idiot!!
Til top
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-August-2008
Point: 225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 12:20

Kiggede lige med i tråden og har lige et opklarende spørgsmål.

Jeg har en Onkyo 706 og en Monitor Audio Radius 720 hvor der er de samme ind og udgange på som Velodynen fra denne tråd, men jeg var også af den overbevisning at der skal et enkelte phono i Onkyo og ud i en splitter i subben?

Skal der bare et enkelt phono til phono mellem forstærker til sub? Hvilken kanal skal den i i subben så? Bruger man ikke et splitkabel`ala dette? http://av-connection.dk/?PGr=858&ML=851

Redigeret af Pittens - 26-Januar-2009 kl. 12:29
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af Pittens Pittens skrev:

Jeg har en Onkyo 706 og en Monitor Audio Radius 720 hvor der er de samme ind og udgange på som Velodynen fra denne tråd, men jeg var også af den overbevisning at der skal et enkelte phono i Onkyo og ud i en splitter i subben?

Skal der bare et enkelt phono til phono mellem forstærker til sub? Hvilken kanal skal den i i subben så? Bruger man ikke et splitkabel`ala dette? http://av-connection.dk/?PGr=858&ML=851

Kig nøje på billedet, står der lfe på den ene phono, ergo er et kabel nok.

Hvem dælen har overbevist jer om at i skal have Y-split.

Redigeret af SVP03 - 26-Januar-2009 kl. 13:12
SVP03
Til top
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-August-2008
Point: 225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 14:59

Oprindeligt skrevet af Pittens Pittens skrev:

Kig nøje på billedet, står der lfe på den ene phono, ergo er et kabel nok.

Hvem dælen har overbevist jer om at i skal have Y-split.

Det er egentligt mig selv :-D Jeg synes bare det lød logisk at at hvis der er 2 indgange, så skal der tilsluttes kabel med splitter på. Jeg har ikke samlet mit setup endnu og har ikke noget subwoofer kabel, så det er da godt jeg lige får det opklaret inden jeg skal købe sådan et :-p

Tak for hjælpen.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu