|
Kvalitet DR NU |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2036 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tal for dig selv. Hvorfor skulle streaming ikke få lov at blive aktuelt for os med store TV og projektorer der gerne vil have ordentlig kvalitet OG convenience? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jamen det er alt sammen fint nok, men det vil jeg stadig blæse på. Hvis DR vil kræve betaling af alle potentielle kunder, om man så vil bruge det eller ej, så skal de fandeme også levere ordentlig kvalitet. Ellers må de droppe medielicensen igen.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Jamen Nagash - der er kun en ting at gøre - du må på barrikaderne. - Ellers vil DR i hvert fald ikke gøre noget ved det.
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Du kan sende et fint signal ved at fremelde dig licens. Når tilstrækkelig mange har gjort det, kan det være de kommer på andre tanker.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
hvad hjælper en framelding af licens? - så laver han jo en ulovlig gerning da han er påtvunget licensen fordi han har en internetforbindelse!
De kunne ikke være mere ligeglade med den slags "små" optøjer. - du laver kun lort i det for dig selv hvis det er den vej man forsøger at gøre det. - Det har intet med "barrikaderne" at gøre. Nej - barrikaderne vil betyde ud i offentlighed, og få skabt noget debat om hvad det egentlig er for nogle forventninger man kan have til DR i 2014 og frem. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Har overvejet det seriøst mange gange. Men da jeg rent faktisk bruger DR, føler jeg ikke helt jeg kan være det bekendt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |