recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kvalitet DR NU
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kvalitet DR NU

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 2036
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 00:28
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

2mbit til 720p er rigeligt når det er streaming.

Tal for dig selv. Hvorfor skulle streaming ikke få lov at blive aktuelt for os med store TV og projektorer der gerne vil have ordentlig kvalitet OG convenience?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 00:39
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

nej - men nu er det jo så betaling ved kasse 1. Jeg er temmelig sikker på at akamai ikke laver faste månedlige abonnementer. De kræver nok i høj grad betaling ved kasse 1. Så det kan godt blive en halvdyr affære med melodi grand prix her til maj.

Jamen det er alt sammen fint nok, men det vil jeg stadig blæse på. Hvis DR vil kræve betaling af alle potentielle kunder, om man så vil bruge det eller ej, så skal de fandeme også levere ordentlig kvalitet. Ellers må de droppe medielicensen igen.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 11:42
Jamen Nagash - der er kun en ting at gøre - du må på barrikaderne. - Ellers vil DR i hvert fald ikke gøre noget ved det.
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 11:53
Du kan sende et fint signal ved at fremelde dig licens. Når tilstrækkelig mange har gjort det, kan det være de kommer på andre tanker. 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 12:13
hvad hjælper en framelding af licens?  - så laver han jo en ulovlig gerning da han er påtvunget licensen fordi han har en internetforbindelse!
De kunne ikke være mere ligeglade med den slags "små" optøjer. - du laver kun lort i det for dig selv hvis det er den vej man forsøger at gøre det. - Det har intet med "barrikaderne" at gøre. Nej - barrikaderne vil betyde ud i offentlighed, og få skabt noget debat om hvad det egentlig er for nogle forventninger man kan have til DR i 2014 og frem.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af opzouten opzouten skrev:

Du kan sende et fint signal ved at fremelde dig licens. Når tilstrækkelig mange har gjort det, kan det være de kommer på andre tanker. 
Har overvejet det seriøst mange gange. Men da jeg rent faktisk bruger DR, føler jeg ikke helt jeg kan være det bekendt.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu