recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kvaliteten af Streaming apps VS Browser Streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kvaliteten af Streaming apps VS Browser Streaming

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mister Mortensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mister Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kvaliteten af Streaming apps VS Browser Streaming
    Sendt: 06-November-2014 kl. 12:17
Hej alle samme,

Jeg sidder med et mindre (55") UHD fjernsyn, så kvalitet er primus motor.

Jeg kunne godt tænke mig at skifte til Streaming, men det er da håbløst hvis jeg mister opløsning.

Spørgsmålet er vigtig da vores husbehov rækker til DR, TV2 Play, Viaplay og Netflix. Hvilket vil reducere vores TV udgift med 200kr

mine spørgsmål er:

Hvor finder man den bedste opløsning's løsning?
- Er det via antenens HD kanaler, Streaming i HD via Browser eller Apps Via Airplay.

Kan man streame apps i HD?

Håber i har lyst til at komme med inputs
på forhånd tak

Mvh Mr. M

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4074
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 12:38
Netflix som apps, er den bedste. Og hvad jeg har oplevet dr den næst bedst, viaplay og tv2 er næsten ens synes jeg som apps
Til top
Mister Mortensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Sønderborg
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mister Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 13:00
Hvordan er kvaliteten af billedet i forhold til at loade det hele via Airplay frem for pc browser?

Er det det samme billede som bliver vist i apps som i en browser?
Blot en ny post
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu