|
Kvitte kabeltv |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Boxer Play app'en er ikke noget at råbe hurra for og de mangler vist også stadig arkivindholdet fra kanalerne. De andre tjenester, som medfølger i abonnementet, altså TV 2 Play (Favorit med reklamer), Dplay (Underholdning) og Viaplay (Film & Serier), skal bruges via de normale apps fra de respektive tjenester. Boxer Play findes til Apple TV, men ikke Android TV pt.
Redigeret af Rasmus Larsen - 09-September-2020 kl. 10:58 |
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
![]() |
||||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|||
Om du skal vælge Nvidia eller Apple Tv er nok mest et smags-spørgsmål - der dog kan have karakter af religionskrig - jo, der er forskelle både tekniske og funktionsmæssige, men de kan i dag begge håndtere de fleste streamingtjenester ganske fint, - og alt det du har nævnt (jeg er dog også i tvivl om Telmore music). Selv kører jeg med et par Nvidia Shield + 3 stk. Xiaomi MI S bokse på børneværelserne - så er det samme brugerflade hos alle uden at koste for meget.... EDIT: Så lige, at du kører en box med Libreelec - her vil Shield med Kodi jo udgøre en fuld erstatning/supplement til din Libreelec! Det skulle dog også med lidt besvær være muligt (pt), at installere Kodi på Apple TV.......
Redigeret af miri - 09-September-2020 kl. 15:30 |
||||
miri
|
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||
Det bliver desværre ikke første prioitet, det bliver i starten kun til mobile enheder. |
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
|||
Jeg er generelt ikke til Apple produkter. Men jeg har måttet bøje mig i støvet. Som flere nævner, så er den absolut bedste og mest brugervenlige streamingboks Apple TV.
|
||||
![]() |
||||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4083 |
|||
Drtv er jo kun i beta og på Apple tv har den ikke aktiv top row, den er statistik. HBO Nordic havde sidste jeg var på der. Det er et år siden, da havde den channels. Har så ikke lige cmore pga. Den for lave streamings kvalitet.. Yousee, ja det kan du så ikke give boksen skylden for, men Yousee selv. Nu er jo Apple tv og Apple tv+ proprietær tjeneste som ikke er endnu ude på alle. Men nu efterlyste op jo kun en boks til de tjenester i Telmore. 4khdr. Ja som sagt synes jeg der er langt fra film der benytter så af det ekstra farve rum. Der nogle gode. Men det meste jeg har set, har jeg ikke kunne se forskel på almindelige bluray og Apple tv. Atmos undskyld mig det er ikke meget værd, så længe det ikke er via true HD. Der er for lidt dynamik i lyden og for mejet støj i de lyse frekvenser |
||||
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
||||
![]() |
||||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
|||
Apple TV app'en er ude til Apple tvOS, Tizen, webOS, Roku, Amazon FireTV og Vizio SmartCast. Snart også Sony TV. Den eneste større TV-platform, som den ikke kommer til er vel Android TV - plus PS og Xbox, hvis man tæller dem med. Det kan jo godt være, at man ikke bruger tjenesten i dag, men valg af en Android TV-enhed er jo valg af en platform til fremtidig brug, ligesom valg af en iPhone er valg af iOS til fremtidig brug. Jeg tror, at Apples film og serieproduktioner bliver svære at komme udenom i fremtiden. De spenderer ikke lige så meget som Netflix, men langt mere end f.eks. Disney og HBO, ifølge seneste estimater. Jeg nævner det blot, så man har det in mente. Hvis Google lavede egen abonnements-streamingtjeneste, så kunne det jo ligeledes være en faktor i overvejelserne.
|
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
![]() |
||||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4083 |
|||
|
||||
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
||||
![]() |
||||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|||
Forståeligt, det er også et både hurtigere og mere stabilt produkt. |
||||
![]() |
||||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
|||
End hvad?
|
||||
![]() |
||||
|||
Redigeret af T-Duck - 09-September-2020 kl. 21:56 |
||||
|
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||
Ja, Shield kører absolut stabilt.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19759 |
|||
Det eneste jeg har haft, er DR's app, de stinker. Ellers er min ATV 4K klippestabil. Klaus
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |