recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kvittering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kvittering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kvittering
    Sendt: 19-August-2015 kl. 13:24
Hvis jeg sælger et produkt privat, hvordan skal jeg så videregive kvittering, når der er mere end ét produkt på kvitteringen?
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 14:15
Tag en kopi af kvitteringen og streg de andre produkter ud. 
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 14:30
Var også planen, skulle bare vide om der var nogle faldgruber.. Tak for hjælpen :)
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 14:34
Tror jeg ikke, har jeg selv gjort et par gange og det har været problemfrit. :-) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu