|
Lad være med at handle hos Getmore |
Besvar |
Forfatter | |
Davare
Ny bruger Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 1 |
Emne: Lad være med at handle hos Getmore Sendt: 04-August-2008 kl. 18:06 |
Bare en lille advarsel som sikkert er hørt før. Jeg købte en HDD recorder hos Getmore, leveringen var fin - 3 dage. Efter 3 mdr gik denne så i hegnet - helt færdig, og jeg fik at vide at jeg bare skulle sende denne ind til deres RMA godt indpakket. I dag får jeg så at vide at indpakningen (selv om den var pakket ind i bobbleplast, flamingo og kraftig kasse) ikke var "god nok". Dette har medført at garantien er ophævet og recorderen sendes tilbage uden reparation. Jeg ved ikke rigtigt ved jeg gør nu, men jeg handler da ALDRIG der igen. Moralen er vist at de 100.- som man typisk sparer hos Getmore er absolut ingenting værd hvis der sker jeres udstyr noget. |
|
kylle_one
Bruger Oprettet: 11-Maj-2008 Status: Offline Point: 169 |
Sendt: 04-August-2008 kl. 20:17 |
Der er nogen som burde gøre noget ved den lortebutik.
|
|
Ole
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
Sendt: 04-August-2008 kl. 20:34 |
Gå til forbrugerklagenævnet med din sag! Det lyder bestemt som om du står med gode kort på hånden! Sagen minder meget om den du kan læse om her: Getmore og garanti ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Sendt: 04-August-2008 kl. 20:37 |
Vi danskere er for prisbevidste. Så længe det er billigt, er det godt nok.. Mange tænker ikke over servicen mere.. Derfor lever Getmore i bedste velgående.. Getmore har fået adskillige klager, så det overrasker mig ikke over deres service i reklamationssager.. Du bør ikke give op, da du efter min mening er blevet uretmæssigt behandlet.. De kan ikke afvise at tage imod maskinen, hvis fejlen altså er indenfor reklamationsrettens lov og orden. Du har 2 års reklamationsret, men ikke noget der hedder Garanti. De første 6 måneder er dog formodningsperiode, hvor sælgeren har bevisbyrden.. |
|
coxysailor
Junior bruger Oprettet: 13-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Sendt: 02-September-2008 kl. 23:30 |
jeg har klaget og klaget - troede jeg var sikret via banken og betaling via dankort . men nej... pengene væk - LORTE SVINDLER |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |