|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ronnih ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() Sendt: 10-Maj-2007 kl. 12:34 |
Hejsa! Mit problem er bare at jeg ikke kan få lov at ændre hvor vista skal lagre sine optagelser henne. Hvis jeg under Indstillinger prøver at ændre dette og trykker gem ser alt fint ud, men så snart jeg går ind i menuen igen er det glemt. |
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Har ikke selv rodet så meget med Vista Media Center endnu, men du kan evt. kigge på denne side hvor de beskriver hvordan du kan ændre det i registreringsdatabasen via Regedit. http://thedigitallifestyle.com/cs/forums/thread/2571.aspx Håber det evt. løser dit problem. |
|
![]() |
|
ronnih ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Hejsa |
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Kender desværre ikke meget til Vista Media Center endnu og der er ikke meget at finde via Google ud fra det du beskriver, så jeg har ikke andre forslag desværre. Håber din vista virker igen nu? Redigeret af Wilsky - 11-Maj-2007 kl. 12:40 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
har ikke rodet med det, men har du administrator rettigheder? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |