recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lampe/pære udskiftning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lampe/pære udskiftning

 Besvar Besvar
Afstemningsspørgsmål: Har du selv skiftet lampe/pære i din projektor
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
8 [42,11%]
6 [31,58%]
0 [0,00%]
5 [26,32%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lampe/pære udskiftning
    Sendt: 12-Januar-2022 kl. 20:39
Dem af jer, der har eller har haft projektor, vil i være med i en lille bitte undersøgelse?
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2022 kl. 21:50
Nej er svaret, da min projektor har få timer på lampen endnu. Skulle jeg selv nå dertil, at jeg fik mod på at skifte dette, ville jeg købe en pære med hus.

Mvh. Jørgensen
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2022 kl. 08:01
Min pære og hus er kaput men jeg har ikke fået taget mig samme til at skifte. Har dog overvejet helt at skippe projektor  da jeg nu har et 65" TV. Som nok snart bliver til et nyt 75. Nogle god steder at købe pære med hus forholdsvis billiget hvis jeg beholder projektor ?

Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2022 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af sl1000 sl1000 skrev:

Min pære og hus er kaput men jeg har ikke fået taget mig samme til at skifte. Har dog overvejet helt at skippe projektor  da jeg nu har et 65" TV. Som nok snart bliver til et nyt 75. Nogle god steder at købe pære med hus forholdsvis billiget hvis jeg beholder projektor ?

Jeg har lige bestilt en pære (LMP-H202) herfra: https://www.prolamps.dk/av-tilbehor/projektorpaerer.html og kan se at den bliver sendt fra Tyskland.
Om det er et godt sted, ved jeg ikke endnu.


Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2022 kl. 19:41
Jeg fik min pære i går og har nu installeret det. Det var nemt.

På deres prolamps' hjemmeside reklamere de med 1-3 dages levering, og det passer sikker også, hvis dimsen havde ligget på et lokalt lager i DK, men nu er der så gået 5-6 dage, fordi den skulle fra tyskland.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu