recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lampeudtag kobles på Homekit?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lampeudtag kobles på Homekit?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér edtwodth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lampeudtag kobles på Homekit?
    Sendt: 23-December-2018 kl. 14:16
Hej,

jeg står med et par lampeudtag, som jeg ikke rigtig kan få styr på mht at koble på Homekit (eller arbejde sammen med Philips hue).

Nogen der har nogle gode forslag? 


Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2018 kl. 16:41
Den fede, men besværlige, løsning er fibaro. Fx

Den nemme er at lave den til et alm stik og så sætte en lightify plug på, som kan styres via hue


Redigeret af MaXer - 23-December-2018 kl. 19:31
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér edtwodth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2018 kl. 19:02
Tak for forslag - kigger på det :)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2018 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Den fede, men besværlige, løsning er fibaro. Fx

Den nemme er at lave den til et alm stik og så sætte en lightify plug på, som kan styres via hue

Den besværlige løsning. Hvorfor det? Det bliver da ikke nemmere, og slet ikke når det er i en PL dåse hvor der er plads.
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2018 kl. 12:03
Når de det er 230V så lav kun det du er sikker på at du kan finde ud af. Man må godt skifte en stikkontakt, men mere end det skal der en elektrikker ind over.

Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2018 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Den besværlige løsning. Hvorfor det? Det bliver da ikke nemmere, og slet ikke når det er i en PL dåse hvor der er plads.
Smag og behag, måske. Det kræver nemlig der er god plads, ellers er det  bare besværligt.

Jeg kan se den jeg linker til kan styres direkte i fx homekit, det mener jeg ikke det device jeg tidligere så på fra dem kunne. Der skulle man vist lige lave lidt software hacks for at få det til at virke. Men skide smart det bare fungerer individuelt nu 
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
hoejfed Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2017
Sted: hjemme
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér hoejfed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2018 kl. 00:03
Legrand mosaik. Legrand som er en fransk pendant til LK laver det du søger, en homekit kompatibel afbryder. Som en af de eneste EU modeller der på markedet.https://www.legrand.fr/mon-projet/je-minspire/la-maison-connectee/app-home-control-flasher-le-code-homekit-pour-siri-dapple
Denne her jeg linker til er en variant med udtag, der findes også vægafbryder only, men søg hos legrand, den findes, jeg er bare ikke så Go til fransk.
Go jul
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu