recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lan til IR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lan til IR

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lan til IR
    Sendt: 26-November-2012 kl. 09:15
Da kæresten nu også har fået en iPhone, er jeg begyndt at kigge på løsninger som kan styres fra disse telefoner, for at slippe for fjernbetjeninger osv.

Jeg er kommet rigtig langt... Dog mangler jeg at kunne styre min forstærker. Jeg har en ældre Harmon Kardon uden netværk og har i den forbindelse kigget efter noget lan til ir. Desværre er det ikke lykkedes mig at finde noget brugbart endnu. Er der nogen som kender til en brugbar løsning?

/Kharder
Til top
theispasser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Oktober-2012
Sted: Danmark
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér theispasser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 09:25
http://www.bitwisecontrols.com/ har en løsning som jeg tror vil løse dit problem

theisp
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 11:22
Alternativt er der Logitechs system http://www.logitech.com/en-us/remotes/universal-remotes/harmony-link

Ser spændende ud, men har ingen personlig erfaring med det.

ps. DAMN! den bitwise er dyr :o

Redigeret af Psymon - 26-November-2012 kl. 11:24
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 12:08
---------------------

Thomas K
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 12:28
Du kan f.eks. bruge denne i kombination med RoomieRemote eller iRule:

Redigeret af zeryus - 26-November-2012 kl. 12:28
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 12:38
Jeg kan godt se, at jeg ikke har gjort mine undersøgelser godt nok... Tak for jeres forslag. Jeg vil kigge lidt nærmere på dem.

/Kharder
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2010
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 17:45
Er der nogen de ved hvad forskellen er på de to?
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2010
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 17:46
Jeg mener bitwise og irule ud over prisen?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu