|
Lan til IR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2012 kl. 09:15 |
Da kæresten nu også har fået en iPhone, er jeg begyndt at kigge på løsninger som kan styres fra disse telefoner, for at slippe for fjernbetjeninger osv.
Jeg er kommet rigtig langt... Dog mangler jeg at kunne styre min forstærker. Jeg har en ældre Harmon Kardon uden netværk og har i den forbindelse kigget efter noget lan til ir. Desværre er det ikke lykkedes mig at finde noget brugbart endnu. Er der nogen som kender til en brugbar løsning? /Kharder
|
|
![]() |
|
theispasser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.bitwisecontrols.com/ har en løsning som jeg tror vil løse dit problem
theisp
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Alternativt er der Logitechs system http://www.logitech.com/en-us/remotes/universal-remotes/harmony-link
Ser spændende ud, men har ingen personlig erfaring med det. ps. DAMN! den bitwise er dyr :o
Redigeret af Psymon - 26-November-2012 kl. 11:24 |
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Eller iRule
|
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Du kan f.eks. bruge denne i kombination med RoomieRemote eller iRule:
Redigeret af zeryus - 26-November-2012 kl. 12:28 |
|
![]() |
|
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Jeg kan godt se, at jeg ikke har gjort mine undersøgelser godt nok... Tak for jeres forslag. Jeg vil kigge lidt nærmere på dem.
/Kharder
|
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Er der nogen de ved hvad forskellen er på de to?
|
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Jeg mener bitwise og irule ud over prisen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |