|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
BechmannFrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 28-Maj-2010 kl. 23:12 |
|
Hej alle sammen
Jeg er ved at lede efter mine digitale kanaler på mit Sony W4000 fjernsyn. Hvordan skifter jeg landekoden på fjernsynet (til Finland eller Sverige for eksempel)? Er det gemt i en hemmelig menu, og hvordan finder jeg den? :-)
|
||
![]() |
||
BechmannFrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|
Jeg fandt det! :-)
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Det er normalt ikke nødvendigt med den slags besynderlige krumspring på Sony.
|
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har desværre ikke haft held med at finde mine digitale kanaler. Jeg kan sagtens finde nogle, men ikke Kanal 5, Zulu og 3+ for eksempel. Yousee har ikke kunne hjælpe. Så nu prøver jeg lykken med det her :-)
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Det vil næppe gøre nogen forskel. Sony har til forskel fra f.eks. Panasonic fra starten sat sig ind i forholdene i Danmark og lavet deres modeller, så de kan opsættes af almindelige forbrugere.
|
||
Per H. Nielsen
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay, så er der desværre nok ikke så meget at gøre for mig for at få de sidste kanaler. Så må jeg vente til jeg flytter engang :-)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvilken af YouSee's pakker (grund, mellem eller fuld) har du? De kanaler, du har nævnt, kræver minimum mellempakken.
|
||
Per H. Nielsen
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har mellempakken, og kan fint se kanalerne på analog signal.
Jeg mistænker måske lidt at signalet ikke er stærkt nok da jeg bor til leje så der er koblet et par fjernsyn på samme signal udover mine egene 2.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Prøv eventuelt at forbinde fjernsynet direkte til vægdåsen uden at der er fordelere og andre apparater tilsluttet og lav en ny kanalsøgning.
Hvis det virker, så skal du forbedre installationen. Der er nogen gode råd angående dette på http://digitalt.tv/sadan-sikrer-du-dig-optimale-kabel-tv-signaler |
||
Per H. Nielsen
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
|
Jeg har heller ikke nogen problemer med Sony og Yousee.
Prøv evt. at følge denne vejledning: http://www.bravia.dk/Files/Filer/DVB-C_SD_vejledning_YouSee_080228.pdf
Men det kan være dit signal og så er det noget Yousee skal tage sig af. Hvis du er sikker på at bruge det rigitge netværksid, så prøv at sætte TV'et i det første vægstik. Jeg havde problemer på et tidspunkt, hvor jeg ikke kunne finde alle kanaler. Her kunne Yousee oplyse at de lå i samme Quam og det var en fejl hos Yousee.
|
||
![]() |
||
Michael F-O ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
|
Tja
På mit W4000 var jeg nødt til at sætte landekoden til ingen, for at det kunne finde kanalerne i pakke 1 på Stofa Aalborg.
|
||
Michael
Dreambox DM 8000 1.5TB HDD Popcorn Hour A-100 Sony KDL-55EX723 Sony BDP S4100 Pioneer VSX-921 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvordan sætter du landekoden til ingen? Jeg synes jeg skal vælge et land.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |