|
Lang sort skygge på samsung 9005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2018 kl. 06:30 |
På mit 10 mdr gl. Samsung 9005 er der nogle lodrette skygger fra bunden og op, i højre side ca. 15 cm inde, er der en der er 4 cm bred der går hele vejen op, er der noget man kan gøre ved det, eller er det byt til nyt.
|
|
![]() |
|
Wish ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2010 Status: Offline Point: 207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en Samsung 9505 og havde samme problem, bare langs toppen.
Hos mig var det et problem med bagbelysningen som krævede et tekniker besøg, men så blev det også som nyt. |
|
![]() |
|
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
Super, skal man kontakte Samsung ell. det sted man har købt skærmen.
|
|
![]() |
|
Wish ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2010 Status: Offline Point: 207 |
Som udgangspunkt skal du altid henvende dig hvor du har købt TV`et.
|
|
![]() |
|
Har haft en super positiv oplevelse Fra Samsung. Verdens bedste service. På EEN uge formåede de at godtage min klage, bestille en teknikker, og har nu fået nyt panel. uden nogen skygger. det hele klarede teknikkeren på 3 kvarter. Fantastisk oplevelse.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
det er jo lige til World Of Records
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |