|
Lange e-mailadresser kan ikke bruges til login |
Besvar |
Forfatter | |
techek
Junior bruger Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-November-2013 kl. 14:38 |
Hej webmaster
Jeg havde problemer med at logge ind for lidt tid siden og opdagede til sidst at fejlen var min egen. Jeg tastede lystigt min e-mailadresse ind i feltet "brugernavn" der pænt forhindrede mig at taste ".com" fra min e-miladresse til sidst - men det var ikke særligt synligt at det var klippet af, så jeg fik bandet end del over det. Hvorfor må man ikke logge ind med sin e-mailadresse i det felt? /Jacob |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
E-Mail adressen er jo ikke dit brugernavn. Der skal logges ind med det navn du bruger på forummet, og så adgangskoden.
Det er yderst sjældent jeg har brug for at logge ind, der er for det meste adgang fra PCen og Telefonen hele tiden.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |