recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Langsom browser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLangsom browser

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
supernillo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Marts-2008
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Langsom browser
    Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 13:02

Hej alle

Min internetforbindelse når jeg bruger IE7 eller Googles nye browser er pludselig blevet meget langsom. Kommunikation mellem min PS3 og min bærbare fungerer som normalt, hastigheden ved downloads i f.eks TDC Play synes også normalt.

Ofte kan jeg ikke se den valgte side, til tider viser den siden som HTML tekst eller hvad det nu hedder, altså uden den grafiske brugerflade og ofte viser den kun få billeder og lader resten stå tomme med et rødt kryds.. (den opmærksomme læser har nok allerede analyseret sig frem til jeg ikke er teknisk vidende ) Siderne hentes meget langsomt og som nævnt ender det ofte med "internet explorer kan ikke vise siden). Google skriver noget med en DNS fejl... Jeg har skiftet lidt mellem Google og IE7 som standardbrowser, men det burde vel ikke have betydning...

Jeg har forsøgt TDC Netsupport, reparer forbindelse, netværksdiagnosticering m.m. uden det hjælper. Jeg slukkede for min router i nat og ved endnu ikke om det har effekt, men har ikke forsøgt at gendanne routerens standardindstillinger som er en valgmulighed i TDC Netsupport.

Jeg så i et andet forum at routeren kan være problemet, er der nogen der kan hjælpe? Muligvis er problemet opstået efter installation af SP3?

Håber I kan hjælpe en teknisk novice

Til top
Peter90 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 13:24
Hej.
Hvis du ikke har prøvet det så afindstalere din browser og indstaler den igen. Eller prøv evt. en anden browser f.eks. firefox eller safari.

Håber dette kan hjælpe
Hilsen Peter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu